האישום יבוטל?

נתניהו במסר לשופטים: "מקווה שלא יתערבו בבחירות"

תמונה – צילומים לע"מ

במהלך מסיבת עיתונאים שקיים רה"מ נתניהו עם ראש ממשלת יוון על הסכם לכניסת תיירים שהתחסנו, התייחס ראש הממשלה נתניהו לפתיחת הדיונים במשפטו והעביר מסר לשופטים שמתחו ביקורת על הפרקליטות שלא קיבלו אישור מפורש מהיועמ"ש לפתוח בחקירות.

"כולם יודעים שהתיקים נגדי תפורים והיום התברר שהם אפילו לא תפורים עד הסוף. אני מקווה שלא יתערבו בבחירות, אבל גם אם כן – ננצח בגדול. תודה על התמיכה האדירה שלכם!", אמר נתניהו לעיתונאים כשלצידו ר"מ יוון.

יאיר נתניהו תקף ודרש לבטל ולפסול את הראיות: "בואו נעשה סדר. חוק יסוד קובע שחקירת ראש ממשלה אינה יכולה להפתח ללא אישור יועץ משפטי. התגלה במהלך המשפט שאכן חקירת ראש הממשלה נפתחה ללא אישור היועמ״ש. זאת אומרת שחקירות ראש הממשלה הן בלתי חוקיות, ואף בלתי *חוקתיות*!!! לפי החוק, החקירות אמורות להיפסל מיד באופן אוטומטי!"

"ראש ממשלת ישראל משמיץ את מערכת המשפט שלנו מול ראש ממשלת יוון"

שר הביטחון בני גנץ תקף בתגובה: "ראש ממשלת ישראל משמיץ את מערכת המשפט שלנו מול ראש ממשלת יוון. זוהי הוכחה לעומק הפגיעה בשיקול הדעת של נתניהו. השופטים ואך ורק הם יקבעו את מועד הדיון, את אופן התנהלותו וגם את פסק הדין. נתניהו, לישראל יש מערכת משפט ישרה וחזקה גם אם זה לא מוצא חן בעינייך."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.