מלחמה בטרור

תיעוד: פוצץ בית המחבל שרצח את אסתר הורגן ז"ל

תמונה – צילום מסך
אסתר הורגן ז"ל

כחודש וחצי לאחר הרצח המזעזע, כוחות צה"ל פוצצו הערב את ביתו של המחבל מוחמד כבהא בכפר טורה בג'נין. בעלה של אסתר הורגן ז"ל אמר לשופטי בג"ץ בדיון: "אנחנו לא רוצים נקמה או ענישה. אנחנו רוצים הרתעה".

בכתב האישום המזעזע שהגישה הפרקליטות הצבאית נגד מוחמד כבהא המחבל שרצח את אסתר הורגן ז״ל, עולה כי המחבל הבחין באסתר צועדת לבדה בשביל בפארק, והחליט לרצוח אותה בגלל היותה יהודיה. הוא רדף אחרי הקורבן, כ-15 מטרים תפס אותה ואחז אותה בשתי ידיה, משך אותה במרפקיה בעודה צועקת והשליך אותה לעבר ערימת אבנים בסביבה.

לאחר מכן הניף המחבל אבן גדולה וחבט בראשה כמה פעמים. בעקבות כך, ראשה של אסתר נחבל והיא החלה לדמם. בכל הזמן הזה הורגן ז״ל צעקה וניסתה באמצעות ידיה ורגליה לברוח אך כבהא מנע ממנה בכוח והשאיר אותה מדממת למוות.

מיד לאחר מכן, גרר אותה כבהא כ-3 מטרים ושוב הכה בה באכזריות באבן נוספת בראשה. לאחר מכן הוא ברח מהמקום, הוריד את הסוודר שהיה מגואל בדמה של אסתר והחביא אותו. לאחר שעות של חיפושים אותרה גופתה על ידי כוחות צה"ל.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.