צפו

ימית אברמוב פרצה בבכי "לי אתה מזמין ניידת?"

תמונה – ארכיון 'כאן חדשות'

יוצאת תוכנית 'האח הגדול' ימית אברמוב, ראשת מטה המאבק 'צדק לילדים', פרצה בבכי בהפגנה שקיימה עם הורים לילדים שספגו אלימות, מול ביתו של המתמודד לראשות הממשלה גדעון סער שהזמין להם משטרה.

בפוסט כואב שכתבה ימית לאחר ההפגנה היא כותבת: "אכזבה. הגענו אני ומטה המאבק למטה הבחירות של גדעון סער. לא האמנתי שככה יתייחסו להורים שהתעללו להם בילדים. זה התחיל בלא לצאת אלינו ולהסתכל לנו בלבן של העיניים והגיע להזמנת ניידת כי עשינו לו רעש באוזן".

עוד כתבה אברמוב: "עשרה הורים שפגעו להם ביקר מכל עומדים ובוכים את נשמתם, ואתה בחרת לא לבוא לדבר איתנו. בחרת להישאר במגדל השן ולהיות מנותק מאיתנו. לא בחרת בילדים שלנו. ולהזכירך ילדינו הם הכל! אני, שירן, יוסי, גל, ג'ני, סיוון כבר לא נצליח לשמור על ילדינו, כי כבר התעללו בהם. ומה עם השאר? נזמין גם להם ניידת?", כתבה ימית בעמוד הפייסבוק שלה.

https://twitter.com/ronitlev12/status/1359605173098868744?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.