מה דעתכם?

תמונת החשודים בתקיפת החייל מסעירה את הרשת

תמונה – דוברות המשטרה

בית המשפט האריך בשבעה ימים את מעצרו של מוחמד אבו קמיר, אחד החשודים בתקיפת לוחם צה"ל וגניבת נשקו האישי במהלך ניווט בשבוע שעבר ליד העיר שפרעם. הם נעצרו אמש (א') בדירת מסתור בכפר זבידאת בתום מצוד משטרתי וחקירה מודיעינית. ב'כאן חדשות' דווח כי אחד החשודים העצורים הוא חייל צה"ל לשעבר.

על פי עדותו של החייל, בשעה 3:00 לפנות בוקר הבחין החייל בכלי רכב חשוד שנוסע מאחוריו על ציר עפר שעליו הלך. הרכב עצר והחשודים שאלו את הלוחם אם הוא צריך טרמפ. החייל סירב והמשיך לנווט. לאחר מספר רגעים הסתערו החשודים על הלוחם ותקפו אותו במשך דקות ארוכות. הוא השליך את המחסנית לשיחים בצד הדרך והחשודים נמלטו עם הנשק.

מפקד סיירת אגוז שיגר הודעה למפקדים ביחידה בה כתב: "לוחם ביחידה שלא יודע לנצח שני אנשים בקרב מגע – לא יכול להיות באגוז". דובר צה"ל מסר בתגובה כי הקצין שגה בשליחת ההודעה.

העיתונאי ינון מגל הגיב לסערה בשמאל: "בשמאל מזועזעים עכשיו מהתמונה הזאת שבה החשודים שתקפו קשות חייל צהל בניווט וחטפו את נשקו, מצולמים כפותי ידיים ובעיניים מכוסות בפלנלית. ממש מזעזע מי שישמע תמיד ידעו בשמאל לברור בין העיקר לטפל, ולבחור בטפל. חבל שבמקום זה לא מברכים שם על ההקפדה על המסכות"

העיתונאי ג'וש בריינר תקף: "תמונה מביישת ומשפילה. זה מבייש כשזה קורה בשטחים וזה מבייש כשזה קורה בצפון ישראל. מה סודי בתחנת משטרה? למה צריך לכסות לעבריינים את העיניים? בושה."

אושיית הרשת נחמיה גרשוני תקף: "ייתכן שמדובר בשני מנוולים שראויים לכלא ארוך, ייתכן גם שלא. ההחלטה לשים להם פלנלית על העיניים, להוריד על הברכיים, לצלם ולהפיץ – צריכה להחריד כל מי שרוצה שבישראל תהיה חזקת חפות בסיסית. אה, ולהדיח את ממ"ז צפון וכל שרשרת הפיקוד שאישרה את הדבר הזה. בושה."

הקומיקאי נדב אבוקסיס הגיב לזעם ברשת על התמונה: "נורא. כבר אי אפשר לגנוב נשק מחיילים, כמו פעם מבלי שישפילו אותך. איפה בית הדין בהאג??

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.