הנקמה?

גדעון סער: אשקול לתמוך בחוק נגד נתניהו

תמונה – ארכיון לע"מ

כשמצבו בסקרים האחרונים מתדרדר למספר חד ספרתי, יו"ר מפלגת 'תקווה חדשה' גדעון סער מאיים בראיון לעמית סגל בערוץ 12 כי ישקול לתמוך בחוק המונע מרה"מ נתניהו להתמודד עם כתבי אישום.

חשבתי שלא נכון לחוקק חקיקה שבנסיבות שהיו היא הייתה פרסונלית. אבל היום אני רואה מצב שבו נתניהו בפועל, למרות שאני דגלתי בעמדה ולפני פסיקת בגץ הוא יכול לכהן זה החוק. אבל היום אני רואה שבשנה החולפת, באופן משפטי מותר לו אבל באופן ענייני הוא פשוט…אז אני אשקול בהחלט מחדש את עמדתי בסוגיה הזאת" אמר סער.

העיתונאי אבישי בן חיים כתב: "״אלימות ליגלית״ היא אלימות ברוטאלית של ההגמוניה הפריבילגית. והשימוש של ההגמוניה במערכת המשפט לשם הגבלת הדמוקרטיה ובמקרה זה הגבלת זכות הבחירה של אזרחי ישראל! הוא פעולה אלימה (ליגלית) שמרסקת את האמון במערכת המשפט ואת בסיס הדמוקרטיה הישראלית."

ארז תדמור מקורבו של רה"מ נתניהו הגיב במתקפה: "גדעון סער "שוקל" להעניק לפקיד את הסמכות להדיח בלי משפט כל ראש ממשלה. זה אנטי-דמוקרטי. אין לזה מקבילה באף דמוקרטיה. זה יהפוך את הפוליטיקאים לעוד יותר מבוהלים מהמשפטנים ואת ישראל, רשמית, לרפובליקת בננות שנשלטת ע"י פקידים. וזה אחרי כל החשיפות על צלאח א-דין. גדעון, אתה סכנה לדמוקרטיה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.