האלימות לשיא

מתנגד חיסונים ניסה לתקוף את מנהיג הציבור החרדי

תמונה – טוויטר איתי בלומנטל

חרדי תמהוני המתנגד לחיסונים נעצר בצהריים בחשד שניסה לתקוף באלימות את ראש ישיבת פוניבז' הרב גרשון אדלשטיין בן ה-98 סמוך לביתו שבעיר בני ברק.

על פי הדיווחים התמהוני צעק על הרב שקרא ופרסם מכתב הקורא לציבור להתחסן מפני נגיף הקורונה.

מהמשטרה נמסר: "שוטרים הגיעו למקום והבחינו בחשוד כשהוא משתולל במקום וצועק. עצרו את החשוד והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה ובהתאם לצורכי חקירה וממצאיה יובא לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בת"א.

המתקפה ברשתות החברתיות נגד בכירי משרד הבריאות
המתקפה ברשתות החברתיות נגד בכירי משרד הבריאות

יו"ר ארגון רופאי הילדים זאב פלדמן כתב: "ההסלמה בהתקפות האלימות על גבי הרשת כנגד רופאים ורופאות בכל הארץ שוברת שיאים, הייתה זאת פרופ׳ גליה רהב, פרופ׳ גילי רגב, פרופ׳ גבי ברבש, ופרופ׳ חגי לוין – וכעת ד״ר שרון אלרועי פרייס תחת מתקפה.

עוד כתב פלדמן: "אני מקבל כל העת שיחות מרופאות ורופאים משרתי ציבור, המותקפים באלימות לא מבוקרת ברשתות על ידי מתנגדי החיסונים – המקללים ומסיתים נגדם. זה חייב להיעצר לפני שיהיה מאוחר מדי! איבדתם את זה לגמרי."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.