חברים לשעבר

ליברמן תוקף: "משרתת עלובה" – ראידמן: "תגיד תודה שאני שומרת שתיקה"

תמונה – פייסבוק ליברמן
אשת העסקים ניקול ראידמן משיבה אש לח"כ אביגדור ליברמן שכינה אותה "משרתת עלובה" - וגם: ליברמן שולח את נתניהו והחרדים למזבלה. צפו

אשת העסקים ניקול ראידמן המקורבת לזוג נתניהו, ווגרושתו של המילארדר מיכאל צ'רנוי המקורב מאוד לליברמן, משיבה אש נגד ח"כ ליברמן על תגובתו הקשה בראיון ל'אופירה וברקו', "זה צער בעלי חיים. היא בסך הכל היא ביקשה להיות ברשימת 'ישראל ביתנו' לכנסת אמרתי לא, ומאז היא שומרת טינה. סך הכל משרתת עלובה של שרה וביבי ואם היא לא תשמיץ גם הם יזרקו אותה".

ניקול הגיבה בפוסט שפרסמה באינסטגרם: "התעוררתי לבוקר שבת לא שגרתי. הבן שלי, ריצ’ארד ישראל ראידמן צ׳רנוי, בן 6, העיר אותי ב- 5 בבוקר עם שאלה: ״אמא, למה הסנדק שלי דוד אביגדור אמר עליך שאת ״משרתת עלובה״? את דאגת לו כל הזמן והיית מכינה לו אוכל טעים, היית עוזרת לו ואז הוא נעלם אחרי שרב עם דוד ביבי במטבח שלנו. אמא, אני לא רוצה שהוא יהיה הסנדק שלי יותר, אני רוצה את נדב במקום, אפשר?״…

עוד כתבה ראידמן: "לאחר צפייה משפחתית אמש בתוכנית ״אופירה וברקו״ ולאחר שהילדים שלי שמעו שאמא שלהם ״משרתת עלובה״, נאלצתי להסביר להם שלהיות ״משרת״ זה לא להיות ״עלוב״. נאלצתי להסביר שאישה שעובדת בעבודת ניקיון היא לא ״עלובה״, שאסור בשום פנים ואופן לדבר ככה ולפגוע באנשים ושכל מקצוע, גם אם הוא לתת שירות, זה לא ״עלוב״. ש״צער בעלי חיים״ – הוא אירגון שמגן על בעלי חיים מתת אנשים שמתעללים בהם."

ליברמן סנדק בברית (צילום מתוך האינסטגרם ניקול ראידמן)

עוד כותבת ניקול: "כאן נשאלת השאלה, איך ״משרת ציבור״ מעז לדבר בצורה כזו כלפי נשים, עובדי שירות מכל תחום שהוא, ולקרוא לזה ״עלוב״? אז כן, אזרחי/ות ישראל יקרים, מהיום אני ״משרתת״ שלכם, מהיום אף אחד לא יגיד על אישה ״משרתת עלובה״ גם אם היא מנקה וגם אם היא אשת עסקים ש״משרתת את לקוחותה במשרד פרסום והפקות״, אף ״משרת ציבור״ לא יהפוך את מקצוע ״השרות״ ל״עלוב״.

אני, אירגוני ה״משרתים ומשרתות״, אירגוני נשים וזכויות אדם, נלחם בבית משפט ״המשרת את הציבור״ על עלבון של ״משרתי ציבור״ שנגרם לנו. את הכסף אני מתחייבת להעביר לארגוני נשים מוכות הסובלות מאלימות נפשית ופיזית. אף אחד לא ״יריץ אותנו במריצה למזבלה״, גם אם אנחנו דתיים, חילונים, ימנים או שמאלנים. לא אכנע לאיומים על חיי של ״מתפקדי ישראל ביתנו״ ולמקורבי העומד בראשה. אנחנו חיים במדינה דמוקרטית ולא דיקטטורה, סתימת פיות לא תהיה כאן!!!

לסיום כותבת ראידמן: "הגיע זמן לשים סוף למשסעים של החברה ולהתאחד למען זכויות אדם. אבל בנתיים, לפני שאתם נגשים לקלפי ב-23.3 ובוחרים את ״משרתי הציבור״ שלכם, תחשבו פעמיים האם הוא ״משרת״ אתכם או את ״עצמו״ ואל תעשו טעויות. נשות מדינת ישראל, רק השבוע צויין יום האישה, יום אחד שבו הביעו כבוד כלפינו, אך כניראה שזה היה רק יום אחד שבו ״נבחרי ציבור שוביניסטים״ לא מתבטאים בצורה מזלזלת, מביכה ומקטינה כלפי נשים בישראל. מגיע לנו כבוד כל יום, כל השנה. ואנחנו נלחם על זה. שבת מבורכת, עם ישראל חיי."

הפרקליטה לשעבר כינרת בראשי תקפה: "‏לראשונה צפיתי באופירה וברקו בזכות ניקול רידמאן. אישה בת 34, חכמה, נטולת אגו, מנהלת שיח מכבד. מולה ישבו השניים צמאי דם. ניקול נשארה קולית ומכבדת. הגיע ליברמן שכינה את ניקול מער בעלי חיים ומשרתת. שוביניזים עלוב ושיח רדוד. תתביישי אופירה, משותפך לתוכנית אין ציפיות אבל אישה?! איכס".

גם את זעמם של החרדים הצליח ליברמן לעורר כשאמר בראיון ל'אופירה וברקו', "הייתי לוקח את החרדים יחד עם ביבי על מריצה אחת למזבלה טובה".

השר יעקב ליצמן: ״יצר השנאה ודחף ההסתה שמניעים את איווט, גורמים לו לרדת מהפסים לשיח של ביבים ודברי נבלה. יראה הציבור וישפוט האם לקושש כמה קולות, מצדיק איבוד בלמי ההיגיון והשכל. מביש ומעורר רחמים״

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.