הרשת סוערת

רה"מ נתניהו על משי זהב: "מקווה שזה לא נכון"

תמונה – לשכת רה"מ

למרות עשרות העדויות הקשות שהתפרסמו בשבוע האחרון נגד יו"ר זק"א יהודה משי זהב, ראש הממשלה נתניהו התייחס לפרשה החמורה בראיון ליעקב ברדוגו בגלי צה"ל: "אני מאוד מקווה שזה לא נכון. הטרדות מיניות של נשים וילדים זה דבר שצריך למצות עליו את הדין".

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד גינה: "את ההאשמות החמורות נגד יהודה משי זהב יש לחקור מיד וללא משוא פנים. איש אינו עומד מעל לחוק והטרדות מיניות הן רצח של הנשמה."

כלת פרס ישראל מרים פרץ הנמנית על חברי הועדה שהמליצה על הענקת פרס ישראל למשי זהב, אמרה בראיון לתאגיד: "מתברר שאנשים שאת מכירה אותם בעשייה נהדרת, יש משהו שאת לא יודעת עליהם. זה מפחיד. הכעס שלי הוא גם על אלה שידעו ושתקו. אתם לא יכולים לשבת מנגד".

פרץ הוסיפה: "כל חברי הוועדה מגנים בתוקף את הדבר הנורא הזה. אין לו מקום בחיים שלנו. זאת לא חברה שאני רוצה לחיות בה. לא ניתן שום מקום לתופעות כאלה. אני בטוחה שגופי האכיפה יגיעו לחקר האמת".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.