נתבע סדרתי

מטריד מינית? סתיו שפיר תובעת את יאיר נתניהו

תמונה – פייסבוק סתיו שפיר

חברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר הגישה תביעת לשון הרע והטרדה בסך 260 אלף שקל, נגד בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו: "חופש ביטוי כן. שקרים בוטים והטרדות מיניות שיטתיות, בעיקר נגד נשים, בניסיון להפחיד אותנו לדבר – לא. כשהייתי בכנסת נמנעתי מלתבוע כי היתה לי חסינות, לא בטוחה שצדקתי בכך. השנה מרגישה שכל גבול נחצה. תובעת גם בשם רבות אחרות שנפגעו מהתנהלות כזו. צריך לעצור את זה", כתבה שפיר לאחר הגשת התביעה.

על פי כתב התביעה, בציוץ שפרסמה סתיו שפיר בעמוד הטוויטר שלה לפני כחצי שנה נכתב: "תכלס אם הייתי מקשיבה לו יכולתי בגיל 27 לא להילחם כל היום בשיט שאבא שלו עשה בכנסת אלא פשוט לקחת את המאבטח שהציבור מממן לי לטיולון בפוסיקט", כתבה שפיר וזכתה למתקפה פרועה מצדו של יאיר נתניהו: "את בטוחה שאת רוצה לדבר על מוסר לאור הפרויקט הכושל שניסית להקים עם חובב פדופילים ומבקר קבוע באי הפדופילים של אפשטיין?. מכוערת מבחוץ ומבפנים. תמצאי כבר בעל ערבי קבוע שלא יזרוק אותך, תלכי לאיזה כפר תתאסלמי ותעזבי אותנו בשקט."

סתיו שפיר לא נשארה חייבת וצייצה בתגובה: "כל כך התגעגעתי לחבק את המשפחה שלי בחג הזה. לאנשים שלימדו אותי לדאוג לאחרים ולהשתדל לעשות טוב, גם כשקשה. עכשיו כשקוראת את איך שכותב בנו של ראש הממשלה שהתחנך בדרכו ומתבטל מכספנו, מתגעגעת אליהם אפילו יותר. שקרן, רשע, גזען, מטרידן. הפה של הילד, מורשת האב."

יאיר נתניהו השיב אש בחזרה: "קומוניסטית, טיפשה, חובבת פדופילים שכמוך את שמות הגנאי שקראת לי תשמרי לאפשטיין, ברק ושאר החברים שלך. אני לא לקחתי בחיי שקל מהמדינה. את לעומת זאת חייבת למשלם המסים 8 מליון שח."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.