קבלת פנים חמה

צפו: נתניהו כבש את משרדי 'ynet' ותקף את המראיינת

תמונה – טוויטר לשכת רה"מ

ראש הממשלה הגיע במפתיע לראיון בחירות באולפן ynet בראשות נוני מוזס, והתקבל בעשרות עובדי המערכת שביקשו להצטלם איתו סלפי. נתניהו העלה את התיעוד לטוויטר שלו ועקץ: "תודה לעובדי ידיעות אחרונות על התמיכה שלכם".

במהלך הראיון תקף נתניהו את המגישה מורן אזולאי ודרש ממנה להסיר את האוזנייה: "תני לי להשלים משפט, אנחנו הולכים ללמד אותך להיות מראיינת בריטית"

מורן אזולאי: "אל תחלק לי ציונים. בריטית אני לא יהיה".

רה"מ נתניהו: "אני מחלק ציונים גרועים לתקשורת הישראלית. את תתני לראש ממשלת ישראל שאתם אומרים שאתם רוצים לשמוע את התשובות שלו ואתם לא נותנים לו להשלים משפט".

לאחר מספר שניות המשיך נתניהו ודרש מאזולאי: "את תתני… זה יהיה קשה.. את יודעת מה, תוציאי את האוזנייה מהאוזן שלך כי מאה איש אומרים לך עכשיו תפריעי לו תפריעי לו תפריעי … הנה אני בלי אוזנייה מה קרה. אני מדבר על מאה עורכים שיושבים שם מאחור ולא מייצגים אנשים שיושבים כאן רבים שתומכים ורוצים לשמוע את מה שיש לי להגיד".

בסיום הראיון עקץ נתניהו: "את יכולה להחזיר את האוזנייה. ותודה רבה לכל ה…. ולא לפטר אף אחד".

צילום: מתוך הפייסבוק של אתר ynet

כתב ynet רן בוקר תקף את נתניהו: ״תוציאי את האוזנייה כי מאה איש עומדים ואומרים לך ׳תפריעי לו׳״. אז אדוני ראש הממשלה, היא תוריד את האוזנייה כשאתה תפסיק להסתכל הצידה לדוברים שלך בכל ריאיון. הערה שובינסטית דוחה. כבד את המראיינים שלך כפי שמכבדים אותך."

הראיון המלא

ראש הממשלה נתניהו בריאיון מיוחד באולפן ynet | שידור חי

ראש הממשלה נתניהו בריאיון מיוחד באולפן ynet | שידור חי

Posted by ynet on Tuesday, March 16, 2021

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.