אחרי הבחירות

מבוכה לנתניהו: יורש העצר מסרב לפגישה לפני הבחירות

תמונה – twitter@AnwarGargash

לאחר ביטול טיסת רה"מ נתניהו בשבוע שעבר לאבו דאבי בגלל הסכסוך עם ירדן, יועצו של נשיא איחוד האמירויות אנוואר גרגאש, מתייחס לדיווחים על נסיעה קרובה של ראש הממשלה נתניהו לביקור עם יורש העצר עוד לפני הבחירות.

בציוץ שפרסם היועץ ומעורר סערה כתב: "מנקודת מבטם של איחוד האמירויות הערביות, מטרתן של הסכמי אברהם היא לספק בסיס אסטרטגי חזק למען שלום ושגשוג עם מדינת ישראל ובאזור הרחב. איחוד האמירויות לא יהיה חלק בשום הבחירות הפנימיות בישראל, כעת או לעולם", כתב יועצו של הנשיא.

העיתונאי ברק רביד התייחס להודעת יועץ נשיא האמירויות: "חצי שנה אחרי ההודעה על הסכם הנורמליזציה נתניהו הצליח להרוס לחלוטין את האמון עם הנהגת איחוד האמירויות. שיא חדש אפילו בשבילו".

חבר מפלגתו של סער, דני דיין לעג לנתניהו: "עבור האמיראתים המנומסים, זהו הדבר הקרוב ביותר לסטירת לחי פומבית מצלצלת לנתניהו שהם ירשו לעצמם. בלי להזכיר אותו בשמו, מפי מי שחדל לכהן כשר חוץ לפני חודש אבל וואחד סטירה. אל תבוא, אנחנו לא בבית."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.