הפתעה

הערב בערוץ 20: נתניהו ובנט בעימות בחירות

תמונה – ערוץ הכנסת

רגע לפני הבחירות ובהפתעה גמורה, ראש הממשלה נתניהו ויו"ר מפלגת 'ימינה' נפתלי בנט יתראיינו באולפן 'ערוץ 20' בניסיון אחרון לשכנע את הצופים להצביע עבורם. את העימות יערוך העיתונאי בועז גולן.

ח"כ בנט צייץ וציין את הנושאים שעליהם יתעמת עם רה"מ נתניהו: "בשעה טובה, עימות. הערב נתניהו ואני נדון: 1. איך לאחר 12 שנות זינוק מחירי דירות תחת נתניהו (200% עליית מחיר), נאפשר לזוג לקנות דירה? 2. איך הליכוד הפקיר את תושבי הנגב לטרור של כנופיות של בדואים? 3. תכנית סינגפור: האם נתניהו ימשיך לנפח את הממשלה או שאוריד מסים? רק מהות. בואו!"

מנגד, העיתונאי שמעון ריקלין מערוץ 20 הכחיש ותקף את בנט בתגובה: "הודעה לעוקבי. אחרי שבנט עובד על כולם כאילו הוא לא מחוייב להפלת נתניהו. עכשיו הוא פשוט משקר כשהוא מצייץ שיהיה עימות הערב בינו לבין ראש הממשלה. אפשר להמשיך"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.