הליכוד מתפרק?

קטטה בשידור חי: ח"כ קרעי והנגבי בחילופי מהלומות

תמונה – פייסבוק צחי הנגבי
ח"כ שלמה קרעי "בשום פנים ואופן לא"

במהלך ראיון שקיים בבוקר שלאחר הבחירות בתוכנית הבוקר של ניו רסקין ב'ערוץ 12', בכיר הליכוד צחי הנגבי עלב בח"כ שלמה קרעי מהליכוד, המתנגד בכל תוקף להקמת ממשלה והישענות על מפלגת רעמ של מנסור עבאס: "מי זה? אני אעשה עליו גוגל", הגיב הנגבי בזלזול.

קרעי לא נשאר חייב והשיב אש: "עדיף לחפש בגוגל את מי שלא מכירים מאשר לחפש בגוגל ולהתבייש. אני כתושב עוטף עזה, צחי הנגבי לא הכיר בתושבים בעוטף עזה כשירו עלינו טילים הוא אמר זה פחות מעניין זה לא תל אביב".

עוד תקף קרעי: "מי יודע אם צחי הוא לא החפרפרת של גדעון שנשאר בליכוד".

לאחר התקרית המביכה, העיתונאי עמית סגל דיווח כי ראש הממשלה הטיל עוצר ראיונות ואסר על חברי הכנסת מהליכוד להתראיין.

העיתונאי שמעון ריקלין התייחס לאופציית הקמת ממשלת בתמיכת עבאס: "נכון לעכשיו הברירה מאוד פשוטה: עוד בחירות למי שלא נהנה מספיק. אני מיציתי. או. הקמת ממשלה עם תמיכה מבחוץ של עבאס עם הסדר האזרחי. אותו עבאס שהיכה את הרשימה המשותפת שרקדה לצלילי ההגמוניה. כל זה בתקווה שאחרי הקמת הממשלה מישהו ממחרימי הימין יתעשת ויצטרף אליה. אלו האפשרויות. תבחרו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!