ממשלת לפיד בנט?

סער מבקש מלפיד לתמוך בבנט: "עכשיו תורך"

תמונה – פייסבוק גדעון סער

ברית אחים 2: למרות הכישלון הצורם בבחירות האחרונות, יו"ר מפלגת 'תקווה חדשה' ח"כ גדעון סער עם 6 מנדטים בלבד, מודיע על שהוא מוותר על תפקיד ראש הממשלה וקורא ליו"ר מפלגת 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד לוותר על האגו ולהרכיב ממשלה בראשות נפתלי בנט.

"בליל הבחירות, לפני שבוע, הודעתי שנפעל, ללא אגו, להקמת ממשלת שינוי. היום מחובתי לומר: משחק איסוף ההמלצות לא יביא להקמת ממשלה אלא נסיון תכליתי ומהיר לביסוס רוב פרלמנטרי ריאלי. חלון ההזדמנויות מוגבל בזמן. יאיר לפיד, אני ויתרתי על האגו. עכשיו תורך", כתב סער.

לפיד הגיב לאחר דקות בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "כדי להקים ממשלת שינוי, נהיה מוכנים לויתורים כואבים. למול כל השמועות וההתרוצצויות של השבוע האחרון חשוב להבהיר: אין דבר שאני לא מוכן לבחון, אין אבן שלא נהפוך, אין אפשרות שלא נשקול כדי להקים את ממשלת השינוי ולהוציא את נתניהו מבלפור."

לפיד הוסיף ורמז כי הוא זה שצריך לקבל את המלצת המפלגות לנשיא או להיות ראשון ברוטציה: "אמרתי בזמן מערכת הבחירות, ואני אומר גם עכשיו –המדינה חשובה יותר מהשאיפות האישיות שלי, או של כל אחד אחר. המשימה של "גוש השינוי" לשבוע הקרוב היא למנוע את הסכנה שהנשיא יטיל על נתניהו את הקמת הממשלה. כדי שזה לא יקרה, כל מפלגות "גוש השינוי" צריכות להמליץ על יש עתיד, המפלגה הגדולה."

לסיום כתב לפיד: "מרגע שיתחיל התהליך, הכל יהיה על השולחן. נהיה מוכנים לויתורים כואבים, העיקר להקים ממשלת שינוי וללכת לעבוד כדי לרפא את המדינה משנתיים של משבר חברתי ופוליטי."

סער הגיב ללפיד: "הפוך, גוטה. שלב הויתורים הוא עכשיו. אחר כך עלול להיות מאוחר מדי."

בכיר 'הליכוד' מיקי זוהר הגיב: "תשאלו כל אדם מהיישוב והוא יאמר שויתור על האגו שלך אמור לאפשר לך ללכת נטו עם האידיאולוגיה שלך. לצערנו במקרה של סער מדובר סיפור שונה. למרות שניתן להקים ממשלת ימין אמיתית ויציבה ב 5 דקות, סער מעדיף ממשלה עם מרץ, יש עתיד ומפלגת העבודה. מסתבר שיצר הנקמנות יכול לנצח גם את האגו שלך."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.