רק לא נתניהו

ליברמן מכחיש: "אין וטו ואין בטיח"

תמונה – פייסבוק לשכת בנט

ישבו ביחד?

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן מכחיש את הדיווח ב'ישראל היום', כי הטיל וטו על האפשרות שנפתלי בנט יעמוד בראש מחנה השמאל ויקבל את המנדט להרכבת הממשלה הבאה.

על פי הדיווח של העיתונאי מתי טוכפלד, לפיד שקל את עניין הרכבת הממשלה ע"י נפתלי בנט, אולם ליברמן עצר את המהלך והטיל וטו.

בתגובה פרסם ליברמן הכחשה גורפת וכתב: "מעריך את העקביות שלך טוכפלד, עד היום לא הצלחת לכתוב מילה אחת של אמת על אביגדור ליברמן או על מפלגת ישראל ביתנו. כנראה זו הסיבה שלא טרחת לפנות ולקבל תגובה מטעמנו. אין וטו ואין בטיח".

ח"כ מיקי זוהר מהליכוד הגיב לניסיונות להכתיר את בנט בראשות הממשלה: "בטרם יכריע, הנשיא צריך לשאול את עצמו 2 שאלות: 1. על מי להטיל את ההרכבה, על מי שקיבל 25% מקולות הציבור, או על מי שקיבל 5%? 2. האם זה סביר שמי שנתמך ע״י 5% מהאזרחים יקבל את הזכות להרכיב ממשלה ולהוביל את ישראל?בנט הודה בעצמו שהוא לא יכול להנהיג את ישראל עם מספר קטן של מנדטים."

העיתונאי שמעון ריקלין תקף: "מצב העניינים כעת הוא כזה. סער ובנט שוב מפרים את מה שהבטיחו לבוחרים והודיעו ללפיד שהם מוכנים להיות תחתיו בתנאי שבנט ראשון. נראה שבנט רוצה להיות כמו אהוד ברק. ראש ממשלה לחמש דקות ואז מתוסכל לכל החיים. כי אחרי כזה דבר הוא גמור בימין."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.