יתקפלו?

נתניהו בפנייה אישית לבנט וסער: "חזרו הביתה"

תמונה – פייסבוק בנימין נתניהו

בנאום ראשון מאז תוצאות הבחירות, קרא ראש הממשלה נתניהו לנפתלי בנט וגדעון סער לשכוח מהעבר ולהתאחד לממשלת ימין.

"אני פונה אליכם נפתלי בנט וגדעון סער. זה לא סוד שהיו בינינו מחלוקות לאורך השנים, אבל ידענו גם להתגבר עליהם ולעבוד יחד לטובת אזרחי ישראל. ואני אומר בואו נשים את המשקעים האישים מאחורינו. בואו נקים ממשלת ימין יציבה שתחזיק מעמד לשנים".

גדעון סער הגיב: ‏"באותו יום ממש שבו הוא ואנשיו שוב מפיצים נגדי ונגד נשיא המדינה תיאוריות קונספירציה הזויות וכוזבות – נתניהו פונה אלי כדי שאצטרף אליו. תשובתי: אקיים את התחייבותי לבוחר. לא אצטרף ולא אתמוך בממשלה בראשות נתניהו. המשך כהונת נתניהו המעדיף את טובתו האישית על טובת המדינה – פוגעת בישראל."

עוד כתב סער והציע: ‏"מאידך, ממשלה בראשות אדלשטיין, כ״ץ או ברקת – ניתן להקים בקלות ובמהירות אם נתניהו יעדיף לשם שינוי את טובת המדינה על טובתו האישית, יפנה את הדרך ויאפשר למדינה להתקדם."

העיתונאי עמית סגל דיווח, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מציע לבנט כניסה מיידית לליכוד בתמורה להמלצה לנשיא בשבוע הבא. ההצעה כוללת שיריון של שבעת חברי ימינה ב-37 המקומות הראשונים ברשימת הליכוד בשתי מערכות הבחירות הקרובות בלי קשר לשאלה מתי הן תיערכנה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.