רק לא ביבי

גנץ למנסור עבאס: "זה יהיה סופך הפוליטי"

תמונה – פייסבוק מנסור עבאס

שר הביטחון בני גנץ מגיב לנאומו של יו"ר מפלגת רע"מ מנסור עבאס שקרא לשינוי ביחסים בין יהודים לערבים במדינת ישראל.

בפוסט שפרסם גנץ הוא כתב: "אזרחי ישראל הערבים הם אזרחים שווי זכויות- שנפגעו בין השאר רק בשנים האחרונות משורה של פעולות שהוביל נתניהו. חוק הלאום שהוא קידם, ביטול ודחיית היישום של ההחלטות על הסדרת ההתיישבות הבדואית בנגב, עצימת העין מהיעדר הטיפול בפשיעה בחברה הערבית. זה לא השתנה, וזה לא ישתנה. עכשיו, כשהוא צריך אתכם, הוא יספר סיפורים ויבטיח הכל- הוא משקר. כל מה שהוא רוצה זו הצבעה אחת, לבטל את הממשלה הפריטטית, ואז כשלא יצטרך אתכם יותר, כל ההבטחות יכנסו לפח הזבל של ההיסטוריה."

גנץ הוסיף והבטיח לעבאס: "אני מתחייב בפניכם, לאחר שדיברתי עם כל החברים לגוש השינוי- החברה הערבית רק תרוויח אם תוקם פה ממשלה אחרת, ישרה. אנחנו נדאג לשוויון לכל אזרחית ואזרח, נעדכן, נתקצב ונשפר את התוכנית למיגור הפשיעה בחברה הערבית, נחזק את מערכת החינוך ביישובים הערבים, ונעשה את ההתאמות הנדרשות בחוקי התכנון והבנייה. וכן, אנחנו גם נעשה הכל כדי לקדם תהליך מדיני ולהטמיע את ערך השוויון בחוקי היסוד של מדינת ישראל. נפעל כדי שבמערכת החינוך כל תלמיד יהודי יפגוש תלמיד ערבי ולהפך."

לסיום הוסיף גנץ איום: "מנסור עבאס, אתה מייצג 160 אלף אזרחים שביקשו עתיד טוב יותר. אל תפקיר אותם למזימת אפריל של ביבי. זה יהיה סופך הפוליטי, וטרגדיה פוליטית לכל אזרחי ישראל."

יו"ר רע"מ עבאס בהצהרה: "אינני רוצה להיות בשום גוש – בימין או בשמאל"

יו"ר רע"מ מנסור עבאס לא הצהיר על מי ימליץ לראשות הממשלה: "מושיט יד לייצר הזדמנות לחיים משותפים, אינני רוצה להיות בשום גוש – בימין או בשמאל"https://bit.ly/3cEx5hB

Posted by ‎כאן חדשות‎ on Thursday, April 1, 2021

איתמר בן גביר יו"ר מפלגת עוצמה יהודית הגיב: "נאום מנסור עבאס מנסה להציג כ- "דובי חמוד" את מי ששייך לתנועה האיסלאמית, תומך בחמאס, ומקדש רוצחי תינוקות. קואליציה שתישען על עבאס תהיה הסוף של הימין ואין לנו מנדט לפעול כך. וקואליציה עם המשותפת ומרצ תשלח את בנט וסער הביתה ואין להם מנדט לפעול כך. אני קורא לכל שותפנו בימין להקים יחד ממשלת ימין מבלי להתבסס על התנועה האיסלאמית תומכת החמאס".

העיתונאי ינון מגל כתב: "הנאום של עבאס לא נועד לשמאל, הוא נועד לאוזניים ימניות. כדי להתחבר לגוש השמאל הערבים לא צריכים לנאום, רק להסכים. אבל בסוף מתברר שהם מעריכים יותר את העמידה על הזהות היהודית של הימין, ואליה הם מתחברים. כי אנחנו מדברים באותה שפה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.