הפגנה אלימה

תיעוד: ח"כ עופר כסיף בעימות אלים עם שוטרים

תמונה – פייסבוק עופר כסיף

ח"כ עופר כסיף מ'הרשימה המשותפת' נפצע קל במהלך עימות עם לוחמי מג"ב בהפגנת שמאל וערבים בשכונת שייח ג'ראח נגד מכירת בתים ליהודים בשכונות במזרח ירושלים.

לאחר מכן אמר כסיף: "השוטרים משתוללים פה, לא נותנים לאנשים להפגין אמרו להם שאני חבר כנסת זה לא עניין אותם. התחילו להרביץ שברו לי אתת המשקף, עכשיו אני לא רואה בעין שמאל ואני חושב שזה משתי סיבות", אמר כסיף בהומור.

עוד אמר כסיף ותקף: "לא מעניין אותם מפגינים שלווים העיקר להגן על המתנחלים הארורים שמשתלטים פה על בתים של אנשים חפים מפשע. בושה וחרפה".

ח"כ יוראי להב ממפלגת 'יש עתיד' תקף: "לחקור, להעניש, להרחיק לאלתר. עוד הלילה. שוטר שמרים יד על ח"כ מרים יד על עצם הדמוקרטיה בישראל. זו לא רק סטירת לחי לעופר כסיף, זו סטירת לחי לכולנו.

‏ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף: "אירוע התקיפה של חבר הכנסת עופר כסיף על ידי שוטרים הוא חמור ובלתי מתקבל במדינת חוק דמוקרטית. חסינות חברי הכנסת קריטית למילוי תפקידם, ואינה עניין לצד כזה או אחר במפה הפוליטית. יותר מידי פעמים בתקופה האחרונה שוטרים מפירים את החוק בעניין הזה ומשטרת ישראל נדרשת לבדק בית רציני."

ח"כ גדעון סער תקף: ‏"אני מתעב את השקפותיו של ח״כ עופר כסיף אך את האלימות המשטרתית הברוטלית כלפיו אני רואה כמכות רצח לכנסת ישראל ולחסינות הפרלמנטרית. חרפה וסכנה."

העיתונאי בועז גולן מערוץ 20 הגיב: ‏"מגיעה תעודת הוקרה ללוחם מג״ב. עד כמה שזכור לי, כסיף לא הצהיר אמונים ולא צריך להקרא ח״כ. איש גועלי."

צילומים: Nitsan Ron

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.