"תתבייש"

תיעוד: צעקות על רה"מ נתניהו בטקס הזיכרון

תמונה – צילום כאן 11

משתתף בטקס האזכרה הממלכתי לנפגעי פעולות האיבה בהר הרצל התפרץ בצעקות במהלך נאומו של ראש הממשלה נתניהו: "מתקדמים בהליך התכנוני של היכל הנצחה לנפגעי פעולות האיבה, זאת תהיה אחת ההחלטות הראשונות של הממשלה החדשה" – משתתף בטקס התפרץ בצעקות: "בלי פוליטיקה, איפה היית 40 שנה? תתבייש"

רה"מ נתניהו: "אחי יוני ז״ל, גיבור ישראל, נפל במבצע לשחרור החטופים באנטבה. יוני חי בתוכי כל יום. אני לא מפסיק להתגעגע אליו."

יאיר נתניהו הגיב: "אז ראש הממשלה דיבר בנאומו על הקמת היכל זיכרון לחללי צהל, ומיד התפרצו לדבריו ״אל תדבר על פוליטיקה, תתבייש״… יש מישהו שלא מבין שזה הכל תוזמן ותוכנן מראש, בלי קשר לתוכן הנאום? בושה! מבזים אח שכול ביום הזיכרון!"

עוד כתב יאיר: "ביום הזה חשוב להזכיר- לא היה אח שכול בתולדות המדינה, שבוזה ונרדף כמו בנימין נתניהו. אפילו את אחיו יוני נתניהו ז״ל, השמאל לא בוחל לבזות (כמו ב״מערכון״ של אסף הראל בערוץ 10 ״כי יוני מת כי יוני מת״)."

כתב חדשות 12 ירון אברהם הגיב: "האדם שצעק לרה"מ הוא עזיז צראפי, אשתו נרצחה בפיגוע בקו 405 ב-1989. הוא כועס על כך שלא קיבל תשובות לגבי האנדרטה שהוצבה במקום הפיגוע ונגנבה משם לפני מספר שנים. איש כאוב שרצה לפרוק אחרי שנים שמתעלמים ממכתביו. מותר לו ביום הזה, מבלי שיאיר נתניהו כבר יפיץ שהוא שליח של הדגלים השחורים"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.