מה דעתכם?

זעם ברשת על נאומו של מנכ"ל פייזר בטקס העצמאות

תמונה – CNBC / מנכ"ל פייזר

זעם ברשתות החברתיות על הקרנת סרטון הברכה ששיגר מנכ"ל פייזר אלברט בורלא שנמנע להגיע לישראל להשתתף בטקס העצמאות.

איש התקשורת רון קופמן זעם: "התשדיר בחירות שביבי ארגן לעצמו מאלברט בורלא, ממש ריגששששש אותי. פייזר מאוד פופולרית כאן מאז הויאגרה ששינתה את האנושות. כדור קטן עושה כיף גדול. תודה אלברט, סוג של יהודי גלותי, גרידי ומאוס. תודה לך ביבי, שמכרת אותנו בשביל קליפ. עוד סוג של יהודי מאוס"

יאיר נתניהו הגיב: "ברכה חזקה ומרגשת של מנכל פייזר!!! פיד שמאל אנרכיסטי ואנטי ציוני זועם בעוד 1… 2…. 3….. חחחחחח! תאכלו את הלב!!!!!!!"

https://twitter.com/YairNetanyahu/status/1382396862704054272?s=20

העיתונאי דוד וורטהיימר זעם: "מנכל חברה מסחרית (פייזר) ששולח ברכה לטקס ממלכתי ומשתתף בקמפיין שאינו נגמר. אין תחתית שלא תגורד, וכל יום יש חדשה"

העיתונאית גלי גינת זעמה: "בושה וחרפה שאלברט בורלא מברך בטקס כשהגיבור האמיתי של תקופת הקורונה שהציל את כולנו מחרפת רעב, מר וולט, יהודי חם שלפעמים מגיע פושר, לא זכה לכבוד הזה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.