בעקבות התחקיר

ניסה להתאבד: יהודה משי זהב אושפז במצב אנוש

תמונה – פייסבוק

כחודשיים לאחר פרסום התחקיר הקשה נגדו ומספר שעות לפני שידור תוכנית 'עובדה' שם נחשפו מתלוננים חדשים, יו"ר זק"א לשעבר יהודה משי זהב אושפז במצב אנוש בבית החולים לאחר שניסה להתאבד בתלייה בביתו שבגבעת זאב בירושלים.

עוד דווח, כי השוטרים שהגיעו לזירת האירוע מצאו מכתב שהשאיר משי זהב בחדרו.

מנהל ביה"ח שערי צדק, עופר מרין: "מצבו של משי זהב התייצב, נכון לעכשיו הוא מונשם ומורדם עם סימני חיים"

אשת התקשורת אושרת מועלם, המתגוררת בסמוך לבית של משי זהב האשימה את התקשורת ברצח ודרשה שלא לשדר את התוכנית בעובדה.

העיתונאי ישראל כהן תקף: "זה הפך לנורמה שחשודים זוכים למשפט שדה בדרך אל גורלם המר?, אני זוכר עדיין זמנים שבתי משפט היו מכריעים פה. עם כל הגינוי החריף והמוצדק למעשים שנעשו (לכאורה) האם התקשורת יכולה לומר ׳ידינו לא שפכו את הדם הזה׳?

מגיש 'הצינור' גיא לרר הגיב: "ידה של התקשורת היתה שופכת את דם הקורבנות אילולא היתה מפרסמת"

עוד דווח, כי בעקבות האירוע הטרגי שוקלים בתוכנית 'עובדה' אם לשדר את התחקיר נגדו הערב.

העיתונאי שמעון ריקלין הגיב: "דעתי על משי זהב ומעשיו ידועה. הוא היה צריך לקבל את עונשו אם היה מורשע בבית משפט. דעתי על משפטי השדה שכולנו שותפים להם ברורה. ראוי שביום הזה כל אחד מאיתנו יעשה חשבון נפש כמה הוא שותף להתלהמות על כל ידיעה ושמועה נגד כל אדם באשר הוא אדם. בלי לתת לו את הזכות הבסיסית להגנה על השם שלו"

התיעוד המלא כאן

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.