ירי בנגמ"ש

סמוטריץ' נגד נתניהו: "יכול להיות שבאמת הגיע הזמן להחליף אותו"

תמונה – ארכיון הציונות הדתית

על רקע החשש של הימין ונתניהו מהקמת ממשלה בראשות בנט ולפיד, יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' יוצא במתקפה נגד ראש הממשלה נתניהו על תגובותו לאלימות הערבים בירושלים.

"תגידו, אחרי אין ספור אירועי טרור ולינצ'ים של האויב הערבי בימים האחרונים ואחרי מטח טילים מעזה לישובי הדרום נתניהו אשכרה קרא הערב "להרגיע את הרוחות מכל הצדדים"??? יכול להיות שבאמת הגיע הזמן להחליף אותו", תקף סמוטריץ' את נתניהו.

מהליכוד נמסר בתגובה: "אחרי שראש הממשלה והליכוד תרמו 3 מנדטים לציונות הדתית ושריינו להם ח״כ נוסף ברשימת הליכוד, וכשבצלאל סמוטריץ׳ לא שותף להערכות המצב הביטחוניות הרגישות ביותר, מוטב שסמוטריץ׳ יגלה מינימום של צניעות, אחריות והכרת הטוב ולא ישתלח בראש הממשלה שעובד לילות כימים לטובת ביטחון ישראל."

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר הגיב לציוץ של סמוטריץ': "כפיות טובה. קווים לדמותה. עברת את אחוז החסימה כי הליכוד תרם לך 3 מנדטים, קצת צניעות לא תזיק."

סמוטריץ' לא נשאר חייב והגיב: "מיקי, אם כל אחד כאן שטוען שהוא "תרם" לי 3 מנדטים היה אכן עושה את זה היו לי היום 15 מנדטים.. אז חאלס כבר עם השטויות האלה. ביבי לא עשה לי טובה אישית ולכל אורך הדרך הדגשתי שאני לא מחויב לו אישית אלא לערכי הימין והציונות הדתית שלי".

עוד תקף סמוטריץ': "הפקרת מדינת ישראל וביטחון אזרחיה לפורעים ערבים ואז ראש ממשלה שמרגיש מהאו"ם זה לא חלק מהערכים שלי. צר לי. בדיוק כמו הקמת ממשלה שנשענת ותהיה תלויה בתומכי טרור ששוללים את קיומנו כאן ונותנים גב לפורעים האלה. ובמשפט אחד שהגיע הזמן שאתה וחבריך תפנימו: אני איש ימין לא ביביסט."

צעירה ערביה דוקרת דגל ישראל במרכז העיר ירושלים

מוקדם יותר הערב הגיב ראש הממשלה נתניהו על ירי הרקטות מעזה ולמתח בירושלים: "סיימתי לפני כשעה הערכת מצב ביטחונית מול רצועת עזה – הנחיתי להיערך לכל תרחיש. שמענו גם את הסקירה על המצב בירושלים מהמפכ"ל – אנחנו רוצים קודם כל להבטיח חוק וסדר. אנחנו שומרים על חופש הפולחן כמו כל שנה, לכל התושבים וגם לכל המבקרים בירושלים. אנחנו דורשים כרגע את מילוי החוק ואני קורא להרגעת הרוחות מכל הצדדים."

שר הביטחון לשעבר, יו״ר ימינה נפתלי בנט הגיב: ״מחבלי עזה משתוללים בירי נגד תושבי הדרום. פורעים ערבים מבצעים פוגרום ביהודים בלב בירתנו ירושלים. לא בשביל זה הקמנו מדינה. על ממשלת ישראל לפעול מיד בכל הכלים בכדי להעניק ביטחון לאזרחי המדינה״.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.