האסון במירון

סערת אוחנה: אב שכול נקטע בשידור חי

תמונה – כאן חדשות

תגובות סוערות ברשתות החברתיות נגד העיתונאי פוראת נאסר שקטע בשידור חי את אביו של ידידה חיות בן ה-13 שנמחץ למוות בהילולת הרשב"י במירון, רגע לאחר שהחמיא לשר לביטחון פנים אמיר אוחנה במהלך ראיון מבית החולים.

העיתונאי אראל סגל שיתף את הסרטון ותקף: "אני לא יודע מי אשם ומי לא אשם באסון, אין לי מספיק מידע. אבל אני כן יודע שהניסיון להדביק את אשמת האסון לשר אוחנה שקוף ומכוער. הנדסת תודעה מבחילה עד כדי קטיעת ראיון עם אב שכול על מיטת חוליו.

העיתונאי ינון מגל הגיב: "עוד שיא של חדשות 12: לוקחים לאב שכול ופצוע את המיקרופון באמצע דבריו. כל הכבוד"

ח"כ איתמר בן גביר שהיה בזירת האירוע יצא להגנת אוחנה: "‏דווקא בגלל שהייתי פסע מהאסון, ודווקא בגלל שהייתי הראשון לדרוש שהמשטרה לא תחקור את עצמה, צריך להפסיק לחפש את הראש של השר לביטחון פנים.

עוד כתב בן גביר: "בין אם שוטר פלוני שם מחסום שגרם לצוואר בקבוק ובין אם לא היו האישורים ההנדסיים, השר אוחנה לא האשם. בדיקה וחקירה מקיפה כן. עריפת ראשים – לא."

בתגובה ראשונה לאסון הקשה כתב השר אמרי אוחנה: "לאחר שנסיים לזהות ולטמון את מתינו, אתייצב גם אתייצב בפני המצלמות. אתייצב ואקח אחריות. כן, אני אחראי לכל דבר הקשור בגופים שתחת אחריותי. אני אחראי לכל תאונת דרכים. אני אחראי לכל אדם שהותקף והמשטרה לא היתה שם כדי להצילו. אני אחראי לכל שריפה ודליקה, ולכל הנספים משאיפת עשן. אני

עוד כתב אוחנה: "אני אחראי – אך אחריות אין פירושה אשמה. ההילולה השנה התקיימה כבכל שנה, מזה מאות בשנים, עוד לפני שקמה מדינת ישראל. בעת האסון – היו על ההר פחות שוהים מאשר בשנים רגילות. הרבה פחות. האסון הזה קרה השנה, אבל יכול היה לקרות בכל שנה אחרת. מחר יצויין יום אבל לאומי. הדגלים יורדו לחצי התורן. נרכין את ראשינו בכאב בפני המשפחות. נחבק אותן. ויחד עם כל הגורמים, במשטרה ומחוצה לה, כי זה הרבה מעבר למשטרה, נעשה הכל כדי שאסון כזה לא יישנה בישראל."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.