קרב בנגמ"ש

ריקלין נגד שרקי: "מכרת את נשמתך"

תמונה – ארכיון פייסבוק יאיר שרקי

על רקע האסון במירון, קרב מלוכלך ברשת בין עיתונאי הימין יאיר שרקי מערוץ 12 ושמעון ריקלין מערוץ 20.

בציוץ שפרסם שרקי הוא תוקף את ריקלין שלא נשאר חייב: "מאז הציוץ המרגש על ״חשבון נפש פרטי. כל אחד לעצמו. לא על החזה של חברו״. צייץ המצייץ על בגצ (״ניסויים בבני אדם״), אחיי החרדים (״תהיו מתואמים יותר עם המדינה״), התקשורת הישראלית (״השנאה הנוטפת ממכם״), שוב התקשורת הישראלית. עוד שופטי בגצ. אולפני התעמולה. כתבים. ערוצי התעמולה. ושוב התקשורת".

שמעון ריקלין הגיב: "איך כל המשרתים עלי התאנה קופצים עלי כדי להגן על מקום העבודה שלהם שבו הם פוחדים לדבר לא אבין לעולם. השתתפת במחול השנאה נגד החרדים בימי הקורונה וגם נגד הסרוגים בעלי. וכל זה כדי להצדיק את מקום העבודה שלך. כמו חבריך העבדים מכרת את נשמתך. נחסמת. אל תיצור איתי קשר בשום צורה. תתבייש"

גם העיתונאי רוני דניאל ספג תגובות זועמות על תגובתו לבועז ביסמוט באולפן שישי לאחר האסון בליל חמישי: "עזוב אותי מהביטויים האלה, לא זכור לי שיש לי עוד אח".

https://twitter.com/AviNoga3/status/1388717691687645185?s=20

העיתונאית יערה זרק תקפה את שרקי: ‏‎לעולם לא אבין איך אפשר לעבוד בערוץ שמהדהד שנאת חרדים ושנאת ימין בלי סוף ועוד להטיף מוסר לאחרים. רק לקבל מכות על הראש ולהתיישר עם המערכת, אחד אחד, במקום להביא שינוי אתם משרתים את הנרטיב. מדהים

יבגני זרובינסקי צייץ: ‏מאז הסרטון של פוראת נסאר חותך בחוסר רגישות מאב שכול שמדבר על הבן שלו וגם אומר מילה טובה לאוחנה, אני מקבל מאות הודעות ותגובות. חלקן חיוביות וברובן אומרים לי ״אתה לא תופיע יותר בקשת״, אז אוקיי, מודע לזה ואם לא אופיע אז לא אופיע, אני לא אסתום כשאראה הנדסת תודעה וחוסר צדק בשידור חי.

https://twitter.com/DadonAdva/status/1388791436729098243?s=19

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.