סערה ברשת

ביום האבל: לפיד תועד בחוף הים

תמונה – לשכת יאיר לפיד

כשהמשפחות השכולות עדיין קוברות את יקיריהם ובתי החולים מלאים בפצועים, יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד תועד יושב עם רעייתי ליהיא בבית קפה על שפת חוף הים בתל אביב, למרות יום האבל הלאומי שהוכרז בעקבות האסון במירון שם נמחצו למוות 45 חוגגים בהילולת הרשב"י במירון.

העיתונאי ינון מגל פרסם את התמונה ולעג: "תיעוד בלעדי של #YINONEWS יאיר לפיד עכשיו בחוף תל ברוך. מסביר לליהי שהיא לא תכנס לבלפור"

הגולשים ברשת פחות אהבו את הצחוקים ותקפו את לפיד: "איזה שינוי מרענן. ביום שהוכרז כיום אבל, מי שטוען להנהגה יושב בבית קפה על הים במקום לבקר פצועים ולנחם משפחות".

איילת עמרם הגיבה: "אז זה האיש, היהיר, שחושב שהוא ראוי לעמוד בראש מדינה כמו שלנו ולהיות ראש ממשלה. מוצא לנכון דווקא ביום הזה, מכל הימים, לשבת בחוף תל ברוך, ככה בכייף, זה מה קורה כשאין ערכים או אמת, בדרך שלך, עצוב."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!