סערה ברשת

ירון לונדון על הרוגי מירון: "הם כמו אסון בסין בשבילי"

תמונה – כאן חדשות 11

מגיש הטלוויזיה לשעבר ירון לונדון מעורר סערה בהתבטאות שנויה במחלוקת שאמר בראיון ל'כאן חדשות' על האסון הכבד במירון.

בפוסט שפרסם לונדון הוא כותב תחת הכותרת "כמעט כלום" על תחושותיו לאחר ששמע על האסון הקשה במירון שם נספו 45 בני אדם מהציבור החרדי.

עוד כותב לונדון: "דבר האסון נודע לי רק בבוקר ותגובתי הייתה "אמרתי לכם!". זו תגובה יהירה שיש בה התנשאות ושמחה לאיד. התנשאתי על החרדים כפי שמבוגר מפוקח מתנשא על זאטוט פרוע הנוהג בפראות ונתקל בקיר. גם כעס טמון בה, מפני שהזאטוט הטיפש הימרה את פי, מרד בסמכותי, פגע בכבודי ועכשיו הוא מטריח אותי בצורך לדאוג לו ולטפל בו. הוא גם אונס אותי להשתתף בצערו, כי לא מנומס להימנע מהבעת צער, ואני יש לי די צרות משלי."

"בינתיים אני מביע צער לשם נימוס, חש בערך כפי שחשתי בספטמבר 2015 , כאשר 2411 אנשים נמחצו למוות בעת העלייה לרגל בחג' במכה, מין "אוי" קלוש שכזה."

"אני מנסה להפנים את הצער, להנשים אותו, לעורר אותו, להפוך אותו לחוויה אישית, אותנטית, במקום שיהיה מצוות אנשים מלומדה, והמאמץ אינו עולה יפה. בינתיים אני חש כלפי האסון הזה וכלפי קורבנותיו בערך כפי שחשתי למשמע הידיעות על צונאמי באי אינדונזי. כמעט כלום."

העיתונאי ינון מגל תקף: "עכשיו אתם מבינים למה אנחנו מעדיפים את מנסור עבאס שניחם את המשפחות האבלות שעוד לא קמו משבעה, על השמאל החלאתי הזה?"

אשת התקשורת אריאנה מלמד תקפה: "ירון לונדון – חתיכת מנוול. הומניסט מתעצב על קורבנות מיותרים, יהיו באשר יהיו. ואם נגיד שזה אסון שקרה בסין – לא חראם? סינים לא נולדו בצלם אלוהים, כמוך?? פלסטר על הפה. זה מה שמגיע לו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.