דרמה בימין

מרד נגד בנט: האם שקד בדרך לליכוד?

תמונה – ארכיון הימין החדש

לאחר הודעת ח"כ עמיחי שיקלי ממפלגת 'ימינה' על התנגדותו להקמת ממשלת שמאל בראשות בנט ולפיד, העיתונאי בן כספית מדווח על חשש כבד במחנה השמאל מאיילת שקד.

בדיווח שפרסם בן כספית הוא כותב: "זה לא נגמר. זה בקושי מתחיל. נתניהו וסייעניו במאמץ אדיר לפרק לגורמים את ימינה. המטרה: איילת שקד. נתניהו מציע לשקד תיק משפטים מלא-מלא פלוס שלושה שיריונים בליכוד, לה, לשיקלי ולעידית סילמן. מנגד, בנט מציע לה תחבורה או שיכון, כי המשפטים לגדעון סער, הפנים למיכאלי והחינוך לניצן הורביץ ממרצ.

עוד כותב בן כספית: "האם תבגוד שקד בבנט, משיקולים אופורטוניסטים גרידא? בליכוד מאמינים שכן. את האופרציה מוביל מאחורי הקלעים דייר צעיר שגר בבלפור ואינו בנימין נתניהו. משתתפים בה, בכל הכוח, שניים מהשופרות המרכזיים המוכרים לכולכם. זה כולל פגישות, הפצרות ורמזי איומים.

על ח"כ סילמן גם היא ממפלגת 'ימינה' כותב כספית: "סילמן אומרת למי שאומרת, מאחורי הקלעים, אם תוכיחו לי שאיילת עורקת, אבוא. פה ושם נשמעים גם איומים על מקומות עבודה של בני זוג של עריקים פוטנציאליים. בלפור מפעילים את כל התותחים במלחמת מאסף, בלי לבחול בכלום. כולל אדמה חרוכה. שקד עצמה אמרה לאחד ממקורביה ביממה האחרונה ש"עדיין אפשר להקים ממשלת ימין. לא רוצה בחירות חמישיות".

שמעון ריקלין קרא לשקד להצטרף לשיקלי נגד בנט: "בוקר טוב לאיילת שקד. שיקלי גילה מנהיגות. איפה את בעניין? זה הזמן שלך לצאת מלכה"

אבישי בן חיים צייץ: "האם יעשו חשבון נפש במוסדות האליטה הציונית דתית על כך ששני חברי הכנסת האידאולוגיים האמיתיים בימינה שהכי קשה להם עם המהלך הלא מוסרי של הפרת התחייבויות בחירות והפניית עורף למחנה הלאומי-מסורתי, הם חילוניים – עמיחי שיקלי ואיילת שקד."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.