השמאל משתולל

סערה ברשת: איומים על רעיית עמיחי שיקלי

תמונה – פייסבוק עמיחי שיקלי

לאחר שהודיע כי הוא יצביע נגד הקמת ממשלת שמאל עם לפיד והמשותפת, ח"כ עמיחי שיקלי סופג איומים מרומזים ומתקפות מעיתונאים בכירים בתקשורת הישראלית.

בהודעה שפרסם היום כתב שיקלי: "יש בי אהבה גדולה לעם ישראל על כל חלקיו וגווניו (לרבות מצביעי מרצ). בחרתי גם לפעול לא מעט בשנתיים האחרונות לחיזוק הקשר עם ערביי ישראל ציבור עצום וחשוב שאני מאמין שחובה עלינו לשלבו. אל המגרש הפוליטי הגעתי במטרה לקדם השקפת עולם לאומית ציונית ומה לעשות זה לא מתכנס עם תביעת קציני צה״ל בבית הדין בהאג במקרה של מרצ או תמיכה בסמיר קונטאר במקרה של המשותפת. לא פחות חשוב כמי שמאמין בכל מאודו בהכרעה דמוקרטית אני פשוט לא מוכן לתת יד לחרם על מיליון וחצי מצביעי ימין. באהבה גדולה לחבריי בשמאל במרכז ובימין".

העיתונאי יוסי מזרחי מערוץ 12 הגיב לשיקלי באיום מרומז על אישתו: "מעניין מה חושבים היום התלמידים הערבים בשכבה ט' של ויצו נהלל על היועצת הדס שיקלי? המקור שלי מדווח על מרמור ותכנוני מחאה. (עדכונים בסימטאון של היישוב)".


יו"ר הקואליציה מיקי זוהר גינה: "הניסיון הבזוי לגרור בני משפחה אל השיח הפוליטי – לא הוגן ולא ראוי. אנחנו נבחרי הציבור, המשפחות שלנו מחוץ לתחום."

ארז תדמור הגיב במתקפה נגד מזרחי: "זה עטוף בשכבות שכבות של צעיפים, מניפולציות, מכבסות והנדסות תודעה אבל בגדול השמאל הישראלי הוא ארגון פשיעה פוליטי שעוסק בשוחד ובסחיטה באיומים. השמיים הם הגבול אם תתיישר ואין תהום שלא יירדו אליה אם תסרב להיכנע".

‏עיתונאי 'גלובס' אבישי גרינצוויג כתב: "החלום המתוק והתחושה החמימה שהחלפת נתניהו במרחק נגיעה מעבירים פה כמה וכמה עיתונאים על דעתם, ומורידה את האתיקה שלהם לשפל המדרגה. הנה יוסי מזרחי נותן פייט ועוקף בסיבוב את ניר דבורי ואת יואב לימור, היישר לראש הפסגה".

חנן עמיאור, כותב הספר הנדסת תודעה הגיב: "אני יודע שהתחרות קשה אבל יש הכרעה: יוסי מזרחי הוא תחתית החבית של חדשות 12".

גם העיתונאי יואב לימור מ'ישראל היום' זכה לתגובה מעמית סגל: "אין טיעון אווילי יותר מאשר ״מה אתה פוסל אנשים שישבו איתך בצבא״. לפיד הודיע שרפי פרץ לא יהיה האצבע ה61 שלו, גנץ וליברמן דרשו ממשלה בלי חרדים, מרצ לא מוכנה לשבת עם סמוטריץ (ובימי האוונגרד הרחוקים גם עם בנט). קוראים לזה פערים אידיאולוגיים. הכל מטומטם, בחיי."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.