תמיכה באויב?

איימן עודה זועם: "21 אזרחים הרוגים בעזה"

תמונה – הרשימה המשותפת

הסלמה ביטחונית: ‏על רקע היתכנות לממשלת שמאל-בנט יחד עם הערבים, יו"ר 'הרשימה המשותפת' איימן עודה תוקף בחריפות ומאשים את ישראל בהסלמה וכיבוש.

בתגובה לתגובת צה"ל לירי הטילים מעזה על ישראל כתב עודה: "21 אזרחים הרוגים בעזה, מתוכם 12 ילדים שנלקחו ברגע אחד מהוריהם וממשפחותיהם. הגיע הזמן לשים סוף לשקר האכזרי והמסוכן שהתקיפות שהורסות משפחות ולוקחות חיי אזרחים בעזה יביאו ביטחון לאזרחי ישראל. לא להמשך התקיפה בעזה. כן לסיום המצור והכיבוש."

בהמשך פרסם עודה את הסרטון מחגיגות יום ירושלים בכותל כשברקע אש בהר הבית מעץ שהציתו פורעים ערבים וכתב "מזעזע".

העיתונאי מוחמד מג'אדלה דיווח הערב מפי בכירים ברע"מ והתנועה האסלאמית, "לא נוכל להצטרף לשום ממשלה שתכריז או תגבה מלחמה נגד העם שלנו בעזה."

ח"כ תומא סולימאן תקפה גם היא את ישראל: "עשרות הרוגים כבר הערב בעזה, כולל ילדים רבים, וצפוי לילה רועש. בישראל מיליונים כבר במקלטים. חייהם של מיליונים בסכנה בגלל מדיניות הכיבוש והמצור של ישראל, והפרובוקציות שלה בירושלים המזרחית. חייבים לעצור את השיגעון לפני שישפך עוד דם."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.