איומים

נתניהו מאיים: "החמאס יקבל כאן מכות שהוא לא ציפה להן"

תמונה – דובר צה"ל

ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון גנץ סיימו הערכת מצב על ההסלמה הביטחונית בדרום ומהומות הערבים נגד יהודים בישראל.

"מסיים הערכת מצב בפיקוד הדרום. ההנחייה שלנו היא להגביר עוד יותר את עוצמת התקיפות ואת קצב התקיפות.

אנחנו בעיצומה של מערכה. מאז אתמול צה"ל תוקף מאות תקיפות את החמאס והג'יהאד האסלאמי בעזה. סיכלנו מפקדים, פגענו בהרבה מאוד מטרות איכותיות שלהם. החמאס יקבל כאן מכות שהוא לא ציפה להן. אני יודע שהדבר הזה כרוך גם בסבלנות ובהקרבה מסוימת מצדכם, אזרחי ישראל.

לצערי נהרגו לנו שני אזרחים. אני מבקש מכולכם להישמע להוראות, לשמור בקפדנות על הנחיות פיקוד העורף, זה מציל חיים. יש לנו עוד דרך מסוימת לעשות, נעשה אותה יחד באחריות, תוך גיבוי מלא לתקיפות שצה"ל תוקף ויתקוף.

אני רוצה לומר גם מילה לגבי ערביי ישראל: הייתה כאן התפרעות פרועה אתמול שאנחנו לא יכולים לקבל אותה מצד צעירים חמומי מוח. ההנחייה שלנו לעשות הכל כדי לשמור על החוק והסדר. אני מצפה מכל מנהיגי הציבור, ובראש ובראשונה ממנהיגי הציבור הערבי, להתייצב ולגנות את ההתפרעות הזאת ולעשות הכל כדי להחזיר את השקט.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!