התקפל

דרמה פוליטית: בנט פורש מגוש השינוי

תמונה – לשכת בנט

מכה לשמאל: רגע לפני שהקים ממשלה יחד עם מפלגות השמאל והערבים, יו"ר מפלגת 'ימינה' ח"כ נפתלי בנט מודיע הערב כי הוא מוריד מהפרק את הקמת ממשלה השינוי.

במקביל דווח על פגישת רה"מ נתניהו עם יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד לעדכון ביטחוני.

העיתונאי אראל סגל צייץ: "יש אדם אחד שעומד מאחורי ההתקפלות של בנט. איילת שקד, שמהרגע הראשון לא רצתה את המהלך של הקמת ממשלת שינוי ונלחמה מבפנים עד לתוצאה של היום."

מקורבי בנט אמרו: "בנט מוריד את ממשלת השינוי מהפרק. ממשלת שינוי בהרכב שתוכנן לה לא תוכל להתמודד עם הבעיות בערים המעורבות. אלה דברים שלא ניתן לעשות כשנשענים על מנסור עבאס. אני פועל להקמת ממשלת אחדות לאומית רחבה עם סער גנץ ולפיד"

ח"כ עמיחי שיקלי שמרד בבנט והודיע שלא יצביע בעד ממשלת שמאל, בירך על ההחלטה: "אני מברך את יו"ר הסיעה נפתלי בנט על החלטה אמיצה ומקווה מאד לראות במהרה ממשלה לאומית שתתן תשובה ניצחת לאלימות הערבית המשתוללת."

העיתונאי יקי אדמקר דיווח כי כבר היום נפגשו צוותי הליכוד וימינה בניסיון להתקדם בהקמת ממשלת ימין.

עמית סגל כתב: "בנט קרס תחת הלחץ. רצה מאוד בממשלה הזו, שלא יטעו אתכם, כשהבין שהמפלגה שלו מתפרקת נבהל וברח"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!