מלחמה בטרור

מרהיב: צה"ל ממשיך להפציץ את מחבלי עזה

תמונה – טוויטר

אחרי התרגיל המבריק של צה"ל שגרם הלילה למותם של עשרות מחבלים תחת מנהרות הטרור בעזה, חיל האוויר ממשיך ממשיך לתקוף יעדי טרור של חמאס בעזה.

ראש הממשלה נתניהו אמר: "אמרתי שאנחנו ניתן מכות קשות מאוד לחמאס וגם לארגוני טרור אחרים – ואנחנו עושים זאת. ביממה האחרונה תקפנו מטרות בתת קרקע, חמאס חשב שהוא יוכל להסתתר שם והוא לא יכול להסתתר שם.

עוד אמר נתניהו: "הבכירים שלו חושבים שהם יכולים להימלט מנחת זרוענו – הם לא יכולים להימלט. אנחנו מגיעים אליהם בכל מקום, לכל האנשים האלה ואנחנו נמשיך לעשות זאת. הם תקפו אותנו ביום חגנו, הם תקפו את בירתנו, הם שיגרו טילים לערינו, הם משלמים וישלמו על כך מחיר כבד. זה עוד לא נגמר. אנחנו נעשה הכל כדי להשיב את הביטחון לערינו ולאזרחינו".

לסיום איים נתניהו: "אני רוצה לומר מילת הערכה לידידי הנשיא ביידן, לידידים אחרים – נשיא צרפת, ראש ממשלת בריטניה, קנצלר אוסטריה, ראש ממשלת גרמניה ואחרים. הם עמדו על זכותנו הטבעית והמובנת מאליה להגן על עצמנו, לנהוג בהגנה עצמית מול הטרוריסטים הללו שגם תוקפים אזרחים וגם מתחבאים מאחורי אזרחים. זה לא יעזור להם אנחנו נמשיך לפעול."

במקביל, ארגון הטרור חמאס פרסמו תיעוד בו לטענתם רואים רחפן חמוש בחומר נפץ מתפוצץ על מפעל רגיש באשקלון.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!