הסתה מבית

המיליונר הבדואי של יעלון: "או ניצחון או נמות"

תמונה – דף הפייסבוק יעקוב אלקיען

איש העסקים הבדואי והמיליונר יעקוב אבו אלקיען ששובץ ברשימתו של בוגי יעלון לכנסת מאיים על ישראל ומסית את הצעירים הערבים.

בתיעוד שפרסם אלקיען בעמוד הפייסבוק שלו הוא מוקף בעשרות צעירים ערבים חלקם רעולי פנים כשהוא מאיים על ישראל: ""אנחנו נחתוך כל יד שתיגע באל אקצה.. לא מפחדים מהכיבוש!!".

בשבועות האחרונים אבו אלקיען מרבה לשתף תכנים נגד ישראל בעמוד הפייסבוק שלו. בפוסט שפרסם מהר הבית מאיים אבו אלקיען על מדינת ישראל להוציא את כוחות הביטחון מהערים הערבים והר הבית: "או ניצחון או נמות".

בארגון 'עד כאן' שחשפו את הסרטון הגיבו: "האיש המסוכן שלפניכם היה מועמד לכנסת מטעם רשימת תל"ם של יעלון, לא פחות. עזה היא הבעיה הקטנה. אבו אלקיען הוא בדיוק הדמות שאוהבים לחבק וללטף בתקשורת"

הבוקר כתב יעלון: "כשצפיתי בתהלוכה הפוגרומיסטית – גזענית של ׳להבה׳, בבן גביריסטים ו׳לה פמיליה׳ בבת-ים, לוד, טבריה ועוד – נזכרתי באמירה של מח״ט במילואים (איש הציונות הדתית, במקרה): ״יש כאלה שמתלהמים ומחרחרים מלחמה, וישנם אלה שנלחמים – ואלה לא אותם האנשים״. שימו לב מי משתמש ומרוויח מהמחרחרים. חג שמח.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.