מזעזע

תיעוד: ערבי עירום תקף את קובי אשרת ואישתו

תמונה – דוברות איכלוב

תיעוד חדש ודרמטי: כך הותקפו הבוקר באכזריות, המוזיקאי קובי אשרת ורעייתו עדה על ידי גבר ערבי ערום שהסתער עליהם בשכונת רמת אביב בתל אביב.

בתיעוד ממצלמות האבטחה נראה המחבל תוקף באכזריות את האשה והכלב ולאחר מכן כורע ומתחיל להתפלל עד שנעצר על ידי כוחות המשטרה.

צפו בתיעוד שפרסם העיתונאי ינון מגל

לאחר מכן סיפרה עדה אשרת, ירדתי עם בעלי לטייל עם הכלב. ראיתי מתחת לבית גבר צעיר שוכב ערום על הדשא וגונח. התקרבתי לראות אם הוא בסדר וזקוק לעזרה ופתאום הוא התרומם בפראות ושעט לעברנו תוך כדי נהימות לא ברורות. הוא בעט בי, הפיל אותי לרצפה, הטיח את ראשי על המדרכה וחבט ובעט בי שוב ושוב באגרופיו וברגליו.

בעלי קובי ניסה לחלץ אותי מזרועותיו אבל הוא היה באמוק ולא ניתן היה לעצור אותו. ראיתי כבר את הסוף שלי ולמזלי כעבור דקות שהרגישו כמו נצח הגיעו שכנים שחלצו לעזרנו והצליחו להשתלט עליו. אני כעת במיון, אחרי שתפרו לי את הקרקפת וממתינה לסיטי. בטראומה ודואגת מאוד לקובי שספג גם הוא מכות והוא זמן קצר לאחר השתלה."

בתיעוד שפורסם ברשת נראה החשוד בן 20 מכפר ערבי בגליל שמתגורר כעת בת"א עם חבריו כשהוא אזוק וצועק "אני לא מפחד".

https://twitter.com/SagiOrli/status/1397869286664900610?s=20

בשיחה עם ינון מגל ובן כספית סיפר קובי: "מצבי לא כל כך, אני באיכילוב במיון עם זוגתי שמקבלת טיפול אינטנסיבי עכשיו. יצאנו עם הכלב ועל הדשא שלנו שוכב בחור עירום כביום היוולדו וצורח כמו משוגע. חשבנו שמשהו לא בסדר וניגשנו לעזור לו. ואז הוא התרומם כמו מטורף והתנפל עלינו בהתקפת אמוק מטורפת. הכה את שנינו במכות נמרצות כל הקרקפת שלה נקרעה חבלות בכל הגוף.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.