ללא גבולות

הסתה בשידור חי: עמית סגל הוצג כבן של טרוריסט

תמונה – כאן חדשות 11

הסתה או סאטירה?

אחרי מאות אלפי הלייקים והחיבוק החם שקיבל מהצופים והגולשים לאחר העימות עם אילנה דיין במהלך מבצע שומר החומות, תוכנית סאטירה חדשה המשודרת בכאן חדשות 11, הציגו את הפרשן הפופולרי עמית סגל מערוץ 12 תחת הכותרת "בן של טרוריסט".

הגולשים ברשת הגיבו בזעם: "‏בערוץ שמשודר על חשבוננו מכריזים מלחמה על קולגה שלא באג׳נדה שלהם. לאילן שילוח יש קשרים גם בערוץ הזה שהם ירדו כל כך נמוך?".

מגישת המהדורה המרכזית ב'כאן חדשות' דוריה למפל הגיבה: "אני מניחה שהמטרה היתה לעשות מערכון על כך שאין סימטריה גם באולפנים, כי עוד לא נולדה הקונטרה השמאלנית לספקטקל שהוא עמית סגל. ואכן, גם יוצרי המערכון מבהירים שמול עיתונאי ידען ומנומק כל מה שיש בידיהם זו הבחירה הנחותה לגחך על מראה ולערב הורים".

כתב כאן חדשות עקיבא נוביק הגיב: ‏גועל נפש מזוקק. תת רמה". אסף ליברמן גם הוא מכתבי 'כאן חדשות' תקף: "התכווצתי מבושה ומבוכה מול הטלוויזיה ותהיתי איך להתייחס לדבר הזה. מזל שדוריה יודעת להתנסח במדויק".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!