ערק לשמאל

בנט הודף את הביקורת: "מכונת שקרים משומנת"

תמונה – כאן 11

למרות הלחצים והאיומים ובלי לענות לשאלות של עיתונאים, יו"ר מפלגת 'ימינה' ח"כ נפתלי בנט הודיע במסיבת עיתונאים מיוחדת כי הוא החליט לפעול למען הקמת ממשלה יחד עם יאיר לפיד.

בפתח נאומו תקף בנט את נתניהו: "נתניהו כבר לא מנסה להקים ממשלת ימין, הוא רוצה לקחת את המדינה כולה למצדה הפרטית שלו. ברגע מכריע כזה צריך לקחת אחריות. אני מודיע שיש לקחת אחריות לאומית ולהקים ממשלת אחדות עם יאיר לפיד"

הנאום המלא

ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב בזעם: "היכולת של בנט לשקר מול המצלמות בלי למצמץ פשוט מדהימה. חודש וחצי הוא מחבל במודע ובמעשים במאמצים להקים ממשלת ימין ואז טוען שלא ניתן להקים כזו ועורק שמאלה עם תומכי טרור. הכל היה מתואם ומתוכנן מראש. הצגה. תרגיל ההונאה הגדול בתולדות הפוליטיקה הישראלית. כל היתר סיסמאות וקלישאות שקר."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.