פיצוץ בגוש

ליברמן זועם: "אם מישהו רוצה לפרק את גוש השינוי בבקשה"

תמונה – ערוץ הכנסת

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן יוצא במתקפה נגד יו"ר כחול לבן בני גנץ שדורש את משרד החקלאות ומאיים שלא יפתח את ההסכמים שחתם עם יאיר לפיד ובנט: "שמישהו מנהל מלחמת קודש על תיק החלקאות אחרי שאמרו שאין להם בעיה לוותר, אני שואל את עצמי האם זה רק תירוץ? האם מישהו בונה לעצמו אליבי מראש? דבר מוזר ביותר", תהה ליברמן בזעם על גנץ.

"אותו הדבר לגבי (משרד) הנגב והגליל, אם מישהו רוצה לפרק את גוש השינוי בגלל תיק החקלאות או הנגב וגליל אז בבקשה", איים ליברמן והוסיף מסר ללפיד, "אני חוזר ואומר באותו רגע שלחצנו ידיים זה סוף פסוק, אני לא מתכוון לא לפתוח את המו"מ ולא לנהל. טאיק איט אור ליב איט (תקח או תלך).

עוד תקף ליברמן את נתניהו: "ראיתי את הסרטונים האחרונים של נתניהו ולא ברור שהאיש מאה אחוז בריא נפשית. אני לא בטוח שהוא כשיר למלא תפקיד של ראש ממשלה, האיש לפחות איבד את היציבות הנפשית שלו".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.