בדרך לאוצר

מאיפה המיליונים? ליברמן הובך בשאלות ונמלט

תמונה – לשכת עו"ד

בדרך למשרד האוצר? העיתונאית שרון שפורר מאתר 'המקום הכי חם בגהינום' הפתיעה בשאלות את ח"כ אביגדור ליברמן בכנס לשכת עו"ד באילת שסירב לענות ועזב את המקום.

שפורר: "איזה שירותים נתנה הבת שלך מיכל נתנה למרטין שלאף תמורת מיליוני שקלים? מה ההבדל בינך לבין נתניהו מבחינת שחיתות? היא קיבלה מיליונים ממרטין שלאף או לא?".

מנחה הכנס יובל קרני מ'ידיעות אחרונות' נחלץ לעזרת ליברמן שסירב לענות ועזב את האירוע: "הנה הפרובקטורים של נתניהו".

פעיל השמאל ברק כהן צייץ: "שיהיה ברור, החל ממחר, עם הקמת הממשלה – הסמולנים, מרצ, המשותפת, רע"מ וכל מי שמתיימר לייצג שוויון אזרחי ומאבק בשחיתות – יצטרכו לתת דין וחשבון על הישיבה עם פשיסטים ומושחתים. ההמתנה היא אך ורק משום ההצדקה להפלת גדול נוכלי עם ישראל בכל הדורות. דקה אחת לאחר מכן, אין הצדקה לחיבור הזה. יש כמה שחיים בסרט שליברמן נעשה צדיק וכשר וסער ובנט הפכו לדמוקרטים נטולי גזענות."

ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב להופעתו של ליברמן בכנס לשכת עו"ד באילת: "שנים רבות ליברמן היה שנוא נפשה של מערכת המשפט והיא היתה שנואת נפשו. ואז הוא למד איפה מרוחה החמאה, חבר לשמאל להפלת נתניהו והימין, והפך ליקיר המערכת ולאורח רצוי ומחובק. לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב. פוליטיקאי מושחת עם מערכת מושחתת. ועכשיו בנט ושקד בצד שלו. עצוב."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!