תן עידן ריבלין

ברוב מוחץ: יצחק הרצוג נבחר לנשיא המדינה

תמונה – קובי גדעון לע"מ

נשיא בן נשיא:: יו"ר האופוזיציה לשעבר יצחק הרצוג ניצח ברוב דרמטי של 87 מתוך 120 חברי הכנסת, לתפקיד נשיא המדינה הבא ה-11 של מדינת ישראל.

ראש הממשלה נתניהו בירך את הרצוג: "אני מברך את יצחק הרצוג על בחירתו לנשיא המדינה ואני מאחל לו הצלחה רבה בשם כל אזרחי ישראל. אני מודה למרים פרץ על ההתמודדות המכובדת ואני משוכנע שהיא תמשיך לתרום לחברה בישראל כפי שעשתה כל חייה."

מרים פרץ שהפסידה למרות שזכתה לתמיכה ציבורית גדולה בסקרים: "אני רוצה להרבות את האור בארץ הזאת. פרשת השבוע עוסקת בהדלקת האור. תפקיד הנשיא או הנשיאה הוא להדליק את האור. לתת מקום לכל הגוונים. יש לנו מדינה מדהימה, אסור שנכסה אותה בערפל. יש לנו אזרחים הכי טובים"

אושיית הרשת יבגני זרובינסקי התאכזב וצייץ: "למרות רצון העם, למרות כל הסקרים בכל כלי התקשורת שהראו באופן חד משמעי שהעם רוצה את מרים פרץ כנשיאה – 87 חברי כנסת עסקנים ששמים פס על הציבור שבחר בהם, בחרו בעסקן דור 237 לנשיא כי הם כולם פוליטיקאים וחברים. סעמק המדינה הזאת"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!