אין 61

מרד בימינה: "לא מפקירים את הנגב. נקודה."

תמונה – פייסבוק

שעות ספורות לפני תום המנדט של לפיד, ח"כ ניר אורבך ממפלגת 'ימינה' בראשות בנט מבהיר כי הוא מתנגד לדרישות של מפלגת רע"מ על הכשרת הבניה הבלתי חוקית בנגב בתמורה להצטרפות לממשלה בראשות לפיד ובנט.

בציוץ שפרסם אורבך הוא כותב בקצרה: "לא מפקירים את הנגב. נקודה."

עוד דווח הערב, כי גם ח"כ זאב אלקין ממפלגתו של סער, אינו מוכן לחתום על הדרישות של רע"מלבטל את חוק קמיניץ על הבנייה הבלתי חוקית בנגב.

חבר הכנסת ניר אורבך,יש לך הזדמנות נדירה -תהיה שיקלי,אל תברח!שתפו.

Posted by ‎שרון גל‎ on Monday, May 31, 2021

העיתונאי עמית סגל עדכן: "הסיפור של רע"מ הוא לא רק המכרז בין בנט ונתניהו, אלא גם החשש שהממשלה החדשה לא תתקיים זמן רב. לכן הם פחות סומכים על צעדים ארוכי טווח כמו תקצוב ויותר על ביטול חוק קמיניץ או הקפאתו לשנים."

שרון גל לעג לבנט ושקד: "מועצת השורא של התנועה האיסלאמית תכריע בקרוב – אם בנט ושקד מכרו את כל ההתחייבויות והשבועות והערכים – או רק את רובם. סחתיין"."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.