בדרך לנשיא

לראשונה: רע"מ חתמו על הסכם עם לפיד ובנט

תמונה – נוואף נבארי

לראשונה: מפלגת רע"מ הערבית בהובלת מועצת השורא האיסלאמיתחתמו לראשונה מקום המדינה על הסכם קואליציוני עם ח"כ יאיר לפיד וראש הממשלה המיועד נפתלי בנט. לפיד יודיע ככל הנראה עוד הלילה לנשיא כי עלה בידו להקים ממשלה.

על פי הדיווחים, בהסכם שנחתם התחייבו בנט וללפיד לתת לרע"מ את ראשות ועדת הפנים בכנסת, הקפאת חוק קמיניץ עד לחקיקה חדשה, תכנית עשור כלכלית של 50 מיליארד ששקל והכרה ב-14 כפרים בלתי מוכרים בנגב

ח"כ סמוטריץ' תקף בחריפות את בנט על התמונה המשותפת והמחויכת: "נפתלי בנט משלים בתמונה המחוייכת הזו עם תומך טרור שמזדהה עם אויביי ישראל את עריקתו ממחנה הימין עמוק אל השמאל. אלה החברים והשותפים החדשים שלו בדרך למימוש האמביציות האישיות להיות ראש ממשלה עם שישה מנדטים. תמונה שתיזכר לדיראון עולם בדפי ההיסטוריה השחורים של העם היהודי ומדינת ישראל."

https://twitter.com/NoaLavi6/status/1400178830086750208?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!