השמאל שותק

סערה: יו"ר רע"מ כינה להט"בים סוטים

תמונה – מפלגת רע"מ

מתח בממשלה המסתמנת: יו"ר סיעת רע"ם ח"כ וליד טאהא שרק אמש חתם על הסכם קואליציוני עם מפלגות השמאל, תוקף בראיון לרדיו מכאן את חברי הכנסת הלהט"בים בכנסת: "כל חוק שנוגע לסוטים לא יעבור בעזרת קולות רע"ם, למפלגה לא יהיה שום חלק בחוק שכזה" .

איש התקשורת יבגני זרובינסקי תקף: "מעניין איזה ציוצים ותגובות היינו רואים ממרצ, העבודה, יש עתיד וכחול לבן אם מישהו מהימין היה מוציא משפט כזה מהפה. אבל עכשיו זה סבבה, מישהו ברע״מ יכול גם לשרוף דגל גאווה במשכן הכנסת והם עדיין ישבו איתם."

מנכ"ל האגודה למען הלהט"ב רן שלהבי הגיב: "לא ניכנע לקיצוניים ולא נוותר על זכויות מלאות. מברכים על כך שהנושא הלהט"בי מכוסה בהסכם הקואליציוני בין מרצ ליש עתיד. הציפייה הבסיסית שלנו היא שכך ינהגו כל הסיעות שהתחייבו לפעול למען הקהילה הגאה מימין, מרכז ושמאל"

במקביל, ראש הממשלה נתניהו חושף את הדרישות של רע"מ במו"מ עם הליכוד בתמורה להצבעה על חוק בחירה ישירה לראשות הממשלה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!