נאום אופוזיציה?

נתניהו: "אף אחד לא יסתום לנו את הפה"

תמונה – ארכיון לע"מ

‏רה"מ ‎נתניהו מגיב בחריפות להודעת ראש השב"כ נדב ארגמן שהזהיר מפני הסתה ברשת: "אנחנו עומדים בפני הונאת הבחירות הגדולה ביותר. אף אחד לא יסתום לנו את הפה. כשציבור עצום מרגיש שהוליכו אותו שולל – זו זכותו להביע את מחאתו בכל דרך חוקית ודמוקרטית".

עוד אמר נתניהו: "מי שימין לא מצביע בעד ממשלת שמאל, ומי שבעד ממשלת שמאל איננו ימין. אני קורא לחברי הכנסת בימינה ובתקווה חדשה להתייצב ולהצביע נגד הממשלה הזאת שמסכנת את מדינת ישראל. השעה מאוחרת, אך לא מאוחרת מדיי. עשו את הדבר הנכון והצביעו נגד ממשלת השמאל. אנחנו, חבריי ואני בליכוד, נתנגד בתוקף להקמת ממשלת ההונאה והכניעה המסוכנת הזאת – ואם חלילה היא תוקם אנחנו נפיל אותה מהר מאוד."

במקביל לצעדת הדגלים שאמורה להתקיים בירושלים ביום חמישי, משרד החוץ הפלסטיני תקף את נתניהו בטענה כי הוא מנסה להוביל לפיצוץ בירושלים כדי להכשיל "את מה שמכונה 'ממשלת השינוי', נתניהו מנסה לחזור על שעשה בסבב הקודם עם "מצעד הדגלים המתריס".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.