קטטה ראשונה

אורבך לגולן: "תתבייש לך. חזור בך"

תמונה – פייסבוק

רגע לפני השבעת הממשלה בראשות לפיד ובנט, ח"כ ניר אורבך ממפלגת 'ימינה' שעדיין לא הודיע אם יצביע בעד הקמת הממשלה, תוקף את חברו לממשלת השמאל המסתמנת ח"כ יאיר גולן שהאשים את הרב דרוקמן שקרא לתומכיו "לעשות הכל" כדי למנוע את הקמת הממשלה.

בציוץ שפרסם גולן נכתב: "״לעשות הכל״ אמר הרב דרוקמן ב1995- ואז יגאל עמיר עשה."

ח"כ אורבך הגיב: "תתבייש לך יאיר גולן על הפגיעה ברב דרוקמן, על ההשוואה החצופה בין רוצח מתועב למחנך שהעמיד רבבות של תלמידי חכמים שחלקם מסרו נפשם תחת פקודך. ככה לא מרפאים חברה שסועה שכמהה לשינוי ושיח אחר. חזור בך, עוד לא מאוחר."

בראיון לרדיו גלי ישראל תקף הרב שמואל אליהו את הביקורת והגיב על מכתב הרבנים הקורא למנוע מהקמת הממשלה: ״זו ציניות, לא מתכוון להתנצל על זה. איפה הייתם כשירו על יהודים בלוד? זה כמו שהמפכ"ל אמר שבן גביר אשם במהומות בלוד, שב בבית, על מה אתה מקבל משכורת? מה מצפים מי שגנב את קולות הימין והעביר לשמאל? שנשיר להם? כן, שירגישו לא רצויים! כשאתה גונב 170 אלף קולות מאנשים מה אתה מצפה? לא מתכוון להתנצל אפילו בפסיק! התחייבת ואתה עושה הפוך? הם צריכים להגיד תודה שלא עושים להם נידוי וחרם״

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.