קריאה לחרם

גפני במתקפה חסרת תקדים נגד בנט: "הרשע הזה"

תמונה – אתר הכנסת

יוצאים למלחמה: ח"כ משה גפני יצא במתקפה חסרת תקדים נגד ראש הממשלה המיועד נפתלי בנט שהצטרף לשמאל וערבים והדיח את הימין והחרדים.

"נבלה נעשתה בישראל. הרבה שנים אני בכנסת אני לא זוכר נייר כזה, התרסה בכל הקדוש והיקר לעם ישראל. הניירות האלה שעכשיו מסתובבים פה אצל כולם, לא שבת לא גיור לא חינוך לא תורה לא טהרת הייחוס שום דבר".

עוד תקף גפני: "אנחנו נרעיש שמים וארץ, את הארץ והעולם על ההתנהלות הזו של האיש הזה שלכאורה חובש כיפה. שמלכתחילה ידענו שזה מה שהוא רוצה הוא רוצה שתהיה ממשלה שהיא ממשלה אנטי דתית ממשלה חילונית".

"תהיה מלחמה על קוצו של יוד, לא יהיה שום דבר שהוא יוכל לעשות הרשע הזה, שהוא שותף של ההסכמים האלה. איזה חילול השם".

"אני פונה למצביעי ימינה וגם למצביעים אחרים שנמצאים בציונות הדתית, תקיעו את האנשים האלה מתוככם שיהיו מוחרמים ומנודים שלא יהיה לכם חלק ונחלה איתם, כמו בפרשת השבוע עם קורח להוציא אותם מכלל ישראל בעניין הזה שאנחנו אין לנו שותפות איתם על כלום. אל תדאגו לנו, יושב בשמיים ידאג לנו".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!