נתניהו מגיב

כמו טראמפ: כך מציגים את נתניהו בערוץ CNN

תמונה – צילום CNN

ראש הממשלה נתניהו מגיב לסרטון שפורסם בערוץ הטלוויזיה CNN, שם הציגה הכתבת במונולוג ארוך וערוך את הטענות של נתניהו כמו הנשיא טראמפ שסירב להכיר בתוצאות הבחירות והחשש שלא יעביר את השלטון בצורה מסודרת.

"כאשר ראש הממשלה נתניהו מדבר על "הונאת בחירות" הוא לא מתייחס לתהליך ספירת הקולות בישראל שם הוא סומך ונותן אמון מלא. אין גם שאלה לגבי העברת השלטון בשלום. תמיד היה העברת שלטות בשלווה בישראל ותמיד יהיה.

עוד אומר נתניהו: "בניגוד לאופן בו עיוותו התבטאויותיו, ראש הממשלה נתניהו מגנה את הבטחות המרמה לבוחרים שהעניק נפתלי בנט, שהוא המפתח להקמת ממשלה זו. לאורך הבחירות הבטיח בנט שלא להקים ממשלה עם יאיר לפיד והשמאל ולא ליצור קואליציה עם מפלגת ראם המייצגת את האידיאולוגיה של האחים המוסלמים. הוא אפילו חתם על התחייבות בכתב למצביעים בשידור חי בטלוויזיה בהצהרות אלה.

מיד לאחר הבחירות בנט הפר כל אחת מההבטחות הללו. הוא הקים קואליציה עם השמאל בגיבוי מפלגת ראם וחתם על הסכם רוטציה שיהפוך את לפיד לראש הממשלה בעוד שנתיים. בכך חטף בנט קולות מימין והעביר אותם שמאלה בניגוד ישיר להתחייבויותיו. אם זו לא הונאה אנחנו לא יודעים מה כן.

פעולותיו של בנט דומות לכך שהנבחרים האמריקניים מחליפים באופן חד צדדי את בחירת המצביעים לנשיא נגד רצון הבוחרים. בנט פעל מתוך שאיפה עיוורת להיות ראש ממשלה עם מינימום של חמישה אחוזים מהכנסת. לא יהיה לו אפילו מושב אחד אם הבוחרים שלו היו יודעים מראש מה יעשה עם קולותיהם.

קואליציית הודג 'פודג' המתהווה בישראל אינה משקפת את רצון המצביעים. כל הסקרים, כולל אחד שפורסם אמש, מראים בעקביות שרוב הישראלים מעדיפים את נתניהו כראש ממשלה על פני כל מועמד אחר ורוב הישראלים מעדיפים גם ממשלת זכות מרכז", הגיבו בליכוד לסרטון של CNN.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!