ירי בנגמ"ש

ברק כהן: "הפשיסטית המטומטמת הפכה לשפוטה שלנו בשביל כיסא"

תמונה – משרד הפנים

תחת אש

הפעיל החברתי ברק כהן מזהיר את שרת הפנים הנכנסת איילת שקד שלא תעז להתעסק עם המסתננים בדרום תל אביב, ומבהיר למה חגג אתמול בכיכר רבין על הכתרת בנט לראש הממשלה.

ברק כהן ואהוד ברק

"איילת כפרה, ראיתי שצייצת משהו על על חתירה לגירוש מבקשי מקלט חזרה לארצם. רציתי לספר לך שיש לנו מספיק אצבעות בממשלה בשביל להחזיר אותך לשבת בפינה עם תורת הגזע הבזויה שלך. תנוחי נשמה", צייץ כהן והסעיר את הרשת בתגובות.

פעילת דרום תל אביב שפי פז הגיבה לכהן: "רק אתמול שרת לכבודה. סתומים". ברק כהן: "אכן, חגגנו את הרגע שבו הפשיסטית המטומטמת הפכה לשפוטה שלנו בשביל כיסא."

https://twitter.com/YairNetanyahu/status/1404405336300261378?s=20

בטקס חילופי השרים במשרד הפנים אמרה השרה שקד: "אפעל בכל כוחי ליישם מדיניות הגירה אחראית, תוך מתן מענה הולם במצבים הומניטריים מבוססים. אפעל להשיב מסתננים לארצם ולעודד יציאה מרצון למדינות שלישיות בטוחות".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.