בתגובה לבלונים

לראשונה בממשלת בנט: צה"ל תוקף בעזה

תמונה – חיים צח לע"מ

דיווחים מעזה

יומיים לאחר השבעת ממשלתו החדשה של נפתלי בנט ולפיד יחד עם מנסור עבאס מרע"מ, מטוסי קרב של צה"ל תקפו מטרות טרור של חמאס בעזה בתגובה לשיגורי בלוני נפץ שהבעירו מאות דונמים בעוטף עזה.

דובר צה"ל מוסר כי מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר מתחמים צבאיים של חמאס ששימשו כמחנות ואתרי מפגש של פעילי טרור בחטיבות חאן יונס ועזה. במתחמים שהותקפו התקיימה פעילות טרור. התקיפה בוצעה בתגובה להפרחת בלוני התבערה לשטח ישראל. ארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וישא בהשלכות לפעולותיו. צה"ל ערוך לכל התרחישים וביניהם חידוש הלחימה, למול המשך פעולות הטרור מרצועת עזה.

תושב הדרום העיתונאי אלמוג בוקר תקף מוקדם יותר את מדיניות הממשלה החדשה: "שלא יספרו לכם שחמאס לא רוצה הסלמה… חמאס חי מהסלמה, הוא רק רוצה את זה בקצב שלו. הסלמה מדודה שהוא קובע מתי היא תתחיל ומה תכלול. וזה בדיוק מה שקרה היום. ובשורה התחתונה, נכון לכתיבת שורות אלה: דבר לא השתנה. המשוואה אותה משוואה והתושבים בעוטף משלמים את המחיר. העיקר ששקט בירושלים ותל אביב".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.