עימות באולפן

אולמרט ניתק על מגל: "אדם גס רוח, שטחי, חלול וחצוף"

תמונה – לשכת אולמרט

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט תקף בחריפות את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ונקלע לעימות חריף עם העיתונאי ינון מגל ברדיו 103FM.

מגל: בינתיים מי שהורשע שנוכלות בבית המשפט זה אתה ולא נתניהו, אתה ישבת בכלא על עבירות של שוחד"

אולמרט: אתה נותן לו יד להפצת שקרים, אתה לא עיתונאי ולא מתקרב להיות עיתונאי ואני לא רוצה להגיד לך במה אתה הואשמת אז שב בשקט"

מגל: "בניגוד אליך לא הורשעתי בבית משפט ולא ישבתי בכלא, אתה עבריין מורשע אז אוליי קצת צניעות? ישבת בכלא תעשה חשבון נפש על העבירות שעשית. אתה איש מושחת שישב בכלא על עבריינות, כשאתה אומר על אחרים מושחת טיפה צניעות".

אולמרט: אתה עבריין מין אל תטיף לי מוסר"

מגל: "אני יכול לתבוע אותך על זה, אתה פשוט שקרן, קשקשן, אדיוט וזה מה שאפשר להגיד עליך. אתה בנאדם אובססיבי הקנאה שלך לנתניהו העבירה אותך על דעתך".

לסיום אמר אולמרט וניתק את השיחה: "היחידי שמטנף ומלכלך ועושה את זה בשירותה של משפחה אומללה של ראש ממשלה שסולק מתפקידו. אתה לא עיתונאי אתה אדם גס רוח שטחי חלול וחצוף ואני לא התכוונתי לא לדבר איתך ולא להחליף איתך שום מילה כי אתה לא ראוי לזה".

העיתונאי שמעון ריקלין הגיב למגל: "ינון מגל הזכיר לאולמרט הבוקר. מי מושחת. ומי עבריין. ומי ישב בכלא על כך. אהוד אולמרט. שחושב שאם התקשורת העלובה שלנו מביאה אותו לדבר על שחיתות אנחנו נשכח את מעשיו. תודה ינון שהזכרת לו מי הוא"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!