זעם בימין

חלוקת שלל: המתנה של בנט לרשימה המשותפת

תמונה – אחמד טיבי טוויטר

ממשלת בנט ולפיד

לאחר פגישה מוצלחת עם ח"כ אחמד טיבי, הודיע שר השיכון זאב אלקין מ'תקווה חדשה' של גדעון סער, כי 'הרשימה המשותפת' תקבל תפקיד של סגן יו"ר הכנסת ואת הוועדה לקידום מעמד האישה.

העיתונאי אריאל כהנא תקף: "גם לנתניהו, גם לבנט אמרנו שמי שמקים ממשלה עם מפלגות אוהדות טרור, יהיה תלוי בהן. עשרה ימים להקמת הממשלה ומכרנו את זכויות הנשים, למפלגה שעושה הכל כדי לא להפסיק רצח נשים במגזר שהיא מייצגת. בושה."

במקביל, השר זאב אלקין יפגש מחר עם ח"כ וואליד טאהא מרע"מ כדי לשכנע אותו לתמוך בחוק איסור איחוד משפחות אליו הוא מתנגד.

העיתונאי יובל שגב ציטט בכירים ברע"מ שסיפרו שאלקין הציע למנסור עבאס הצעה שהם לא יוכלו לפספס. זה אמור מבחינתם לסגור את הסיפור ולשכנע גם את מועצת אלשורא.

מהליכוד נמסר: "בנט ממשיך במכירת החיסול של המדינה. אחרי שבנט ושקד הדיחו את הימין מהשלטון כדי להעלות במקומו ממשלת שמאל מסוכנת לישראל – כעת, הם מתקפלים בפני איבתיסאם מרעאנה והאחים המוסלמים ומאפשרים הגירה פלסטינית המונית לישראל. מעולם לא הייתה בישראל ממשלה מסוכנת יותר לעתידה וביטחונה של ישראל."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!